وضعیت جسمانی فرزاد فرزین چگونه است؟

وضعیت جسمانی فرزاد فرزین چگونه است؟

در ویدیویی که به تازگی توسط تیم فرزاد فرزین در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، گفته شده که این هنرمند به دلیل مسمومیت در بیمارستان بستری شده است ولی حالا حال جسمانی خوبی دارد.


به گزارش سایت رسمی سیامک یزدانجو به نقل از ایسنا، فرزاد فرزین، خواننده پاپ که به همراه الیاس یالچینتاش خواننده ترکیه ای قطعه مشترک «ماسک» را به زبان های ترکی و فارسی تولید کرده بود، قرار بود برای اولین بار و قبل از انتشار ترانه مشترکش با یالچینتاش، ۳۱ مارس در استانبول به روی صحنه برود ولی بعدتر اعلام گردید که این خواننده به دلیل مبتلا شدن به کرونا از اجرای خود بازمانده است.
در همین حوالی از جانب برخی رسانه ها اعلام گردید که حال این خواننده نامساعد است و حتی سطح هوشیاری او پایین آمده است گرچه این خبر هنوز به تأیید فرزین و تیم او نرسیده بود. با این وجود امروز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ طی ویدیویی که از سمت تیم این خواننده در اختیار رسانه ها داده شده است، از حال جسمانی او می گویند.
در این ویدیو گفته می شود: «حال فرزاد عزیز بهتر است ولی دو روز پیش حال خوبی نداشت، بخاطر مسمومیتی که داشتند و شدیدا آب، سدیم و پتاسیم بدنشان پایین آمده بود و از هوش رفته بودند. در ابتدا گمان می رفت که امیکرون باشد که البته علائم آنرا خیلی نداشتند و تست ها و آزمایش ها بیشتر روی مسمومیت بود و پس از اینکه درمان شدند امروز حال خیلی بهتری دارند و فردا هم خیلی بهتر خواهد شد و جای نگرانی نیست.»
در ادامه می توانید ویدیویی از توضیحات پزشک معالج فرزین درباره وضعیت جسمانی او ببینید:



منبع:

1401/01/15
10:14:24
5.0 / 5
535
تگهای خبر: پاپ , ترانه , خواننده , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
سیامک یزدان جو
موضوع های سایت رسمی سیامك یزدانجو