داود آزاد: متاسفانه فضای جالبی در موسیقی وجود ندارد

داود آزاد: متاسفانه فضای جالبی در موسیقی وجود ندارد

سایت رسمی سیامك یزدانجو: داود آزاد می گوید می خواهد امسال دو آلبوم منتشر كند.


این هنرمند آهنگساز و نوازنده در گفت وگویی با ایسنا، می گوید: یكی از این آلبوم ها در ژانر موسیقی تلفیقی است كه همراه با موسیقی سرخپوستان اجرا شده است. این كار كه در نیویورك ضبط شده به شكل كاملاً بداهه و در لحظه نواخته شده است. ما در حال انجام كارهای میكس آن هستیم كه بتوانیم این آلبوم را روانه بازار نماییم.
این خواننده با اشاره به اینكه نزدیك به ۱۰ آلبوم دارد كه نسبتاً ۷۰ تا ۸۰ درصد آماده هستند، ادامه می دهد: آلبوم دیگری كه قصد انتشار آنرا دارم در دستگاه نوا است و آهنگسازی آنرا خودم انجام داده ام. همین طور قصد دارم تابستان كنسرت هایی را در كانادا، انگلستان و سوئیس برگزار كنم. در ایران باز در تالار وحدت كنسرت خواهیم داشت.
او اظهار می كند: من آرزو می كنم وضعیت موسیقی سنتی و جدی ما بهتر شود؛ یكسری فاكتورهای زیبایی شناسی كه بهم ریخته است به اصل خودش برگردد. متأسفانه فضای جالبی در موسیقی نیست. موسیقی هایی كه هویت و دانش موسیقی ندارند، بسیار دیده می شوند. امیدوارم با آگاهی بیشتر بتوانیم به موسیقی بپردازیم. حیف است كنسرتهای بزرگان موسیقی كه سال ها زحمت می كشند «سولد اوت» نمی گردد.
آزاد در ادامه بیان می كند: همیشه معتقد بوده ام یك هنرمند باید آهسته آهسته بالا بیاید. افرادی كه به دنبال موسیقی هستند گول این كار را نخورند كه یكباره بالا رفتند و مطرح شدند؛ این ها گذراست.



1398/01/28
14:07:14
5.0 / 5
1396
تگهای خبر: آلبوم , آهنگ , خواننده , ساز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴