جزئیات مراسم وداع با پیكر بهنام صفوی

جزئیات مراسم وداع با پیكر بهنام صفوی

سایت رسمی سیامك یزدانجو: معاون فرهنگی هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از برنامه هایی خبرداد كه مقرر است در آیین وداع با پیكر بهنام صفوی اجرا شود.


محمدعلی جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار نمود: برنامه وداع با پیكر بهنام صفوی، حدود یك ساعت برنامه ریزی شده كه از ساعت 10 بامداد روز چهارشنبه، بیست و پنجم اردیبهشت ماه مقابل خانه هنرمندان اصفهان شروع می شود.

وی افزود: احتمالاً نماز بر پیكر این هنرمند مرحوم باز در همین مكان اقامه می شود و سپس یكی دو تن از مسئولان استانی به نمایندگی از اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری یا شهرداری اصفهان صحبت هایی خواهند داشت.

جعفری اشاره كرد: سخنرانی شاعری كه یكی دو آهنگ این هنرمند را سروده و سخنرانی برخی از هنرمندان و دوستان بهنام صفوی باز در آیین وداع پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، درباره این هنرمند اظهار داشت: بهنام صفوی، هنرمندی بی حاشیه، آرام و اهل خانواده بود و امیدوارم بتوانیم برنامه خوب و مناسبی را برای وداع با پیكر او برگزار نماییم.

جعفری اشاره كرد: سپس برگزاری آیین وداع، پیكر این هنرمند مستقیماً برای تدفین به آرامستان شاهین شهر منتقل می شود.

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا، مراسم ترحیم این هنرمند روز پنجشنبه 26 اردیبهشت از سال 9 الی 12 در مسجد المهدی(عج) خیابان مرداویج و بعدازظهر همان روز از ساعت 16 الی 19 در مسجد امیرالمومنین(ع) خیابان جی برگزار می گردد.





منبع:

1398/02/24
21:25:12
5.0 / 5
1422
تگهای خبر: آهنگ , هنر , هنرمند , هنرمندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳