واكنش شهرداری كرمان به اكران مخدوش بیلبورد در رابطه با كنسرت گروه لیان

واكنش شهرداری كرمان به اكران مخدوش بیلبورد در رابطه با كنسرت گروه لیان

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو روز گذشته در فضای مجازی شهر كرمان عكس بیلبوری در سطح شهر كرمان منتشر گردید كه در یك اقدام عجیب عكس ساز نی انبان مربوط به بنرهای تبلیغاتی كنسرت «محسن شریفیان» و گروه لیان در كرمان شطرنجی شده بود كه در همین رابطه شهرداری كرمان مدعی شده اكران مخدوش بیلبورد در رابطه با كنسرت گروه لیان، توسط مجری برگزاری كنسرت صورت گرفته و مطلقا مورد تایید شهرداری كرمان نمی باشد.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا، سید رضا میرحسینی سرپرست ارتباطات و امور بین الملل شهرداری كرمان در اینباره اظهار داشت: بنر مخدوش در رابطه با اطلاع رسانی گروه لیان توسط شركت مجری، طراحی و نصب شده و ارتباطی به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری كرمان ندارد.

میرحسینی اضافه كرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری بلافاصله بعد از كسب اطلاع از اكران مخدوش یكی از بنرهای اطلاع رسانی كنسرت لیان كه توسط مجری برنامه نصب شده، مراتب را به شركت مجری اعلام نموده و بنر مذكور حذف و اصلاح گردید.

مسئول روابط عمومی شهرداری اظهار داشت: واضح است شهرداری كرمان كه میزبان گروه لیان است و از بین گروه های مختلف موسیقایی، این گروه را به كرمان دعوت كرده در اطلاع رسانی های خود تصویر ساز مجاز و فاخر نی انبان را مخدوش نكرده و مطلقا چنین اعتقادی ندارد.

میرحسینی اظهار داشت: موسیقی سنتی ریشه در تاریخ و فرهنگ پرافتخار این مرز و بوم دارد و شهرداری كرمان ترویج این گونه فاخر از موسیقی را همواره به عنوان یكی از اهداف خود در حوزه فرهنگی و اجتماعی به شمار آورده و عمیقا به اهالی موسیقی سنتی احترام می گذارد و شاهد حاضر این مدعا هم گشایش جشنواره تابستانی شهرداری كرمان با اجرای موسیقی سنتی و مشخصا با اجرای پرارزش گروه لیان است.



1398/04/23
15:04:22
5.0 / 5
1524
تگهای خبر: جشنواره , ساز , كنسرت , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱