كنسرت علیرضا طلیسچی برگزار شد؛

آقا و خانم اسمیت در برج میلاد، برنامه های تابستان به پایان رسید

آقا و خانم اسمیت در برج میلاد، برنامه های تابستان به پایان رسید

سایت رسمی سیامك یزدانجو: تازه ترین كنسرت علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ سه شنبه هشتم مرداد ماه در مركز همایش های برج میلاد تهران برگزار گردید.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر به نقل روابط عمومی شركت «نوای سپند»، علیرضا طلیسچی كه چندی قبل با انتشار موزیك ویدیوی «سختگیرم» برگرفته از فیلم «آقا و خانم اسمیت» توانست نظر مخاطبان را جلب نماید، سه شنبه شب هشتم مرداد در مركز همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت.
كنسرت با پخش آهنگ «دیوونه دوست داشتنی» و نمایش ویدیویی از اجراهای گذشته علیرضا طلیسچی شروع شد و این خواننده بعد از اجرای قطعه «منو دریاب» اظهار داشت: به هفتمین و هشتمین سانس كنسرت من در سال ۱۳۹۸ خوش آمدید. امشب برای همه ما خاطره انگیز خواهد شد چونكه پس از اجراهای مرداد، تا دو ماه كنسرتی نخواهیم داشت. می خواهم با انرژی كه امشب از شما می گیرم، این دو ماه برای من به خوبی بگذرد.

« تو فكر می كنی كی ای»، « نفس كی بودی تو»، « به خودم بد كردم»، «آی دل خودم»، «دیوونه دوست داشتنی»، «آخرش قشنگه» انتخاب های بعدی این خواننده برای اجرای سه شنبه شب بود كه با همخوانی حاضران همراه شد و نوبت به اجرای قطعه «سختگیرم» رسید كه موزیك ویدیوی آن با بازی علیرضا طلیسچی و هانیه غلامی و برگرفته از فیلم «آقا و خانم اسمیت» مورد توجه خیلی از مخاطبان موسیقی قرار گرفته بود. این قطعه درحالی كه موزیك ویدیوی آن بر روی نمایشگرهای سالن برای تماشاگران به معرض نمایش گذاشته شد، به اجرا درآمد. ضمن اینكه «زندگی جونم»، «دلی»، «ای داد بر من» و «عزیزی» دیگر قطعات اجرایی در كنسرت علیرضا طلیسچی بودند.
شهرام شاه حسینی(كارگردان)، بهنام بانی، حامد برادران و آنوئیل ملهم پور(خواننده و آهنگساز)، دكتر مسعود صابری، ایمان ابراهیمی، علی لهراسبی و سیما تیرانداز میهمانان ویژه این كنسرت بودند كه به تماشای كنسرت نشستند.

آرتین زمانی (كیبورد)، امیرحسین آزموده (پركاشن)، كامیار عبدی(درامز)، مرسل وطنی(ساكسوفون)، محمد عارف، مهراد حیدری و علی شقاقی(گیتار) اعضای اركستر علیرضا طلیسچی را به رهبری آرتین زمانی تشكیل می دادند.
كنسرت هشتم مردادماه علیرضا طلیسچی به همت شركت «نوای سپند» به مدیریت مهدی اسفندیار در دو سانس در مركز همایش های برج میلاد برگزار گردید و این خواننده مقرر است ۲۹ مردادماه هم كنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه ببرد.

1398/05/10
00:46:07
5.0 / 5
1506
تگهای خبر: آهنگ , پاپ , خواننده , ساز
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱