نیما جوان با مهر مطرح كرد؛

جزییاتی از فعالیت های جدید فریدون شهبازیان، انتشار یك آلبوم ویژه

جزییاتی از فعالیت های جدید فریدون شهبازیان، انتشار یك آلبوم ویژه

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو مدیر یك موسسه نشر و پخش آثار موسیقایی از انتشار تازه ترین آلبوم فریدون شهبازیان آهنگساز پیشكسوت كشورمان در چارچوب یك آلبوم موسیقی فیلم اطلاع داد.



نیما جوان تهیه كننده موسیقی و مدیر موسسه نشر و پخش جوان در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته بزودی تازه ترین آلبوم استاد فریدون شهبازیان در چارچوب موسیقی فیلم های آثار وحید موساییان فیلمسازی شناخته شده كشورمان در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.
وی افزود: این آلبوم با عنایت به تلاشی كه هم در حین ساخت آن برای فیلم های سینمایی و هم برای تدوین آن صورت گرفته همچون آثاری است كه می تواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. چون كه استاد شهبازیان به شخصه همچون هنرمندانی است كه همواره در عرصه آهنگسازی فیلم ها و سریال های مختلف همچون هنرمندان شاخص این عرصه محسوب شده و تابحال آثار ماندگاری را خلق كردند كه برای همه مخاطبان موسیقی خوب دارای خصوصیت های منحصر به فردی است.
این تهیه كننده بیان كرد: فیلم های«خاموشی دریا»، «آرزوهای زمین»، «تنهایی باد»، «خانه روشن»، «گوشواره»، «سرزمین گمشده»، «گلچهره»، «فرزند چهارم» و «وقتی برگشتم» همچون آثاری است كه تابحال از وحید موساییان در حوزه سینما تولید شده كه در اغلب این آثار استاد فریدون شهبازیان بعنوان آهنگساز حضور داشته اند. به هر ترتیب انتشار این آلبوم كه پس از مدت ها در قالب مجموعه آثار استاد شهبازیان به مخاطبان عرضه می شود برای من اتفاق ویژه ای است و خوشحالم كه این هنرمند موسسه ما را برای نشر كار جدیدشان انتخاب كردند.
فریدون شهبازیان كه چندی قبل از سمت مدیریت هنری و رهبری دائم اركستر ملی ایران كناره گیری كرد ضمن ساخت موسیقی متن بیشتر از ۴۰ فیلم سینملیی از كارگردانان شاخص سینمای كشورمان تابحال آلبوم های گوناگونی را در عرصه موسیقی به مخاطبان عرضه كرده است كه از آن جمله می توان به «جام تهی» با صدای محمدرضا شجریان، «شبانگاهان» با صدای عبدالحسین مختاباد، «چرخ گردون» با صدای علی اصغر شاه زیدی، «سروش آسمانی» با صدای علی اصغر شاه زیدی، «رباعیات خیام» با صدای مرحوم احمد شاملو، «كاشفان فروتن شوكران» با صدای مرحوم احمد شاملو، «بشنو ازنی» با صدای شهرام ناظری و «گریز» با صدای نادر گلچین اشاره نمود.

1398/07/10
15:53:29
5.0 / 5
1447
تگهای خبر: آلبوم , آهنگ , ساز , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲