نقاشی های عباس كیارستمی در گالری گلستان

نقاشی های عباس كیارستمی در گالری گلستان

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو مجموعه ای كمتر دیده شده از نقاشی های زنده یاد عباس كیارستمی در گالری گلستان به نمایش در می آید.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از روابط عمومی گالری گلستان، لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی زنده یاد عباس كیارستمی در این گالری اظهار داشت: گردآوری این مجموعه زحمات بسیاری برده و بیشتر از ۳۰ اثر از نقاشی های عباس كیارستمی از مجموعه داران به امانت گرفته شده تا زیر یك سقف مرور شود.
وی یادآوری كرد: برگزاری نمایشگاه نقاشی از آثار كیارستمی در گالری گلستان در سه چهار سال پایانی عمر آقای فیلمساز بارها عنوان شد اما وی همیشه می گفت تعداد كمی نقاشی در خانه دارد و فرصت نشستن و نقاشی كشیدن برایش فراهم نمی گردد و افسوس بسیار كه در نبود او این آرزو با كارهای قدیمی اش كه از اوایل دهه شصت تا اوایل دهه هشتاد را در بر می گیرد، محقق می شود.
این گالری دار تصریح كرد: این رویداد ۲ هفته ای هفدهم آبان ماه شروع به كار می كند و آثار برای فروش عرضه نمی گردد. عباس كیارستمی چهار نمایشگاه عكس در گالری گلستان برپا كرده بود و جالب آن است كه اولین تجربیات وی در دوره نوجوانی و جوانی در زمینه نقاشی بوده است.
گلستان در انتها اظهار داشت: به مناسبت این نمایشگاه، نشر نظر همه آثار به نمایش در آمده را در یك جلد كتاب منتشر می كند كه در نمایشگاه رونمایی می شود.

1398/08/01
17:00:02
5.0 / 5
1805
تگهای خبر: ساز , نمایش , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴