چرا نمایشگاه تصویرگری خانه هنرمندان ناتمام ماند؟

چرا نمایشگاه تصویرگری خانه هنرمندان ناتمام ماند؟

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو نمایشگاه هفته تصویرگری ۹۸ كه از روز جمعه (۱۰ آبان ماه) در خانه هنرمندان ایران شروع به كار كرد، بعد از دو روز به علت آنچه مشكلات فنی عنوان شده است، تعطیل شد.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا، این نمایشگاه كه قرار بود تا تاریخ ۲۱ آبان ماه در خانه هنرمندان ایران دایر باشد، ظهر امروز با بیان روابط عمومی این نهاد فرهنگی تعطیل شد.
روابط عمومی و امور بین الملل خانه هنرمندان ایران در پیامی اعلا كرد كه «در پی بروز برخی مشكلات فنی و مهندسی، ادامه نمایشگاه های هفته تصویرگری در خانه هنرمندان ایران مقدور نبوده و نمایشگاه های مربوطه روز یكشنبه ۱۲ آبان به كار خود در این مجموعه تمام كرد.»
همینطور در این پیام خانه هنرمندان ایران از هیات مدیره و اعضای انجمن تصویرگران ایران و علاقه مندان به هنر عذرخواهی كند.
در این میان علی بوذری _ مدیر عامل انجمن تصویرگران ایران _ هم در گفت وگویی با ایسنا اظهار نمود كه از این مورد بی خبر بوده و این پیام را امروز دریافت كرده است.
وی همینطور خاطرنشان كرد كه اگر از مشكلات فنی نمایشگاه های خانه هنرمندان ایران آگاه بود، طبیعتا نمایشگاه هفته تصویرگری را در این مكان برگزار نمی كردند.
اما آسیه مزینانی، معاون فرهنگی و هنری خانه هنرمندان در پاسخ به این پرسش كه چرا علیرغم مشكلات فنی مبادرت به برگزاری این نمایشگاه شده است، اظهار نمود كه روابط عمومی خانه هنرمندان ایران باید در این زمینه پاسخگو باشد. این درحالی است كه روابط عمومی این خانه بر این باور است كه توضیحات بیشتر درباره علت مشكلات فنی برعهده بخش معاونت فرهنگی و هنری خانه هنرمندان است.
بر این اساس با وجود پیگیری های خبرنگار ایسنا، علت دقیق مشكلات فنی خانه هنرمندان و چرایی پیشبینی نكردن این مشكلات قبل از برگزاری نمایشگاه هفته تصویرگری مشخص نشد.



1398/08/14
22:57:07
5.0 / 5
1555
تگهای خبر: نمایش , نمایشگاه , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳