آتیلا پسیانی، سیف الله صمدیان و محمود كلاری، داوران بخش عكس جشنواره تئاتر فجر

آتیلا پسیانی، سیف الله صمدیان و محمود كلاری، داوران بخش عكس جشنواره تئاتر فجر

سایت رسمی سیامك یزدانجو: مدیر، داوران مسابقه و نمایشگاه عكس تئاتر سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی گشتند.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا و به نقل از دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سیامك زمردی مطلق بعنوان مدیر و آتیلا پسیانی، سیف الله صمدیان و محمود كلاری بعنوان اعضای هیات داوری مسابقه و نمایشگاه عكس تئاتر سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر عرضه شدند.
برمبنای حكمی از طرف نادر برهانی مرند (دبیر این جشنواره) سیامك زمردی مطلق مدیریت مسابقه و نمایشگاه عكس تئاتر این رویداد هنرهای نمایشی را برعهده گرفت.
سیامك زمردی مطلق متولد ۱۳۳۷ در تهران است و عكاسی تئاتر را با نمایش «مده آ» به كارگردانی قطب الدین صادقی در سال ۶۷ آغاز نموده است. وی تابحال عضو هیات موسس و رئیس هیات مدیره انجمن عكاسان خانه تئاتر، عكاس برگزیده سه دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سال های ۸۱، ۸۲ و ۸۹، برگزیده پنجمین جشن خانه سینما برای عكاسی فیلم «بچه های نفت» بوده و نمایشگاه انفرادی «صد عكس تئاتر ایران(گالری مان هنرنو)» در سال ۱۳۸۳ را برگزار و جوایز معتبر داخلی و بین المللی كسب كرده است.
همین طور آتیلا پسیانی، سیف الله صمدیان و محمود كلاری نیز بعنوان اعضای هیات داوران مسابقه و نمایشگاه عكس سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی گشتند.
آتیلا پسیانی متولد ۱۳۳۶ در تهران، بازیگر و كارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است. بازی در بیشتر از ۷۵ فیلم سینمایی، بیشتر از ۶۰ اثر تلویزیونی و شبكه نمایش خانگی و بیشتر از ۴۰ اثر نمایشی و كسب جوایز گوناگون و داوری در جشنواره های مختلف در كارنامه كاری این هنرمند است.
سیف الله صمدیان متولد ۱۳۳۲ در ارومیه، عكاس، فیلمساز و فیلمبردار است. وی فیلمبرداری بعضی از آثار زنده یاد عباس كیارستمی، بنیانگذاری و دبیری جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از سال ۱۳۸۳ تاكنون، تدریس عكاسی در دانشگاه ها و آموزشگاه های مختلف، برگزاری نمایشگاه ها، وركشاپ ها، داوری در جشنواره های معتبر ملی و بین المللی و... را در كارنامه حرفه ای خود به ثبت رسانده است.
محمود كلاری متولد۱۳۳۰ در تهران عكاس، مدیر فیلمبرداری، بازیگر و كارگردان ایرانی است. او دوره تخصصی شناخت و تكنیك عكاسی را در نیویورك گذرانده و در آژانس بین المللی عكس خبری سیگما در پاریس عكاسی كرده است. كلاری در سال ۱۳۵۹ یكی از ۱۵ عكاس برتر سال توسط مجله تایم شناخته شد. فیلمبرداری بیشتر از ۸۰ اثر سینمایی همچون «جدایی نادر از سیمین»، «ماهی و گربه»، «از كرخه تا راین»، «مادر»، «خانه ای روی آب»، «مدرسه موش ها» و...، تندیس یك عمر دستاورد هنری از جشنواره دوبلین در ایرلند، بزرگداشته شدن از طرف انجمن فیلمبرداران فرانسه آی اف سی و دریافت تندیس كم فلكس، بزرگداشته شدن در جشنواره سه قاره نانت و كسب جوایز معتبر و گوناگون ملی و بین المللی و داوری در آنها در كارنامه حرفه ای این هنرمند دیده می شود.
سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه امسال انجام می شود.




منبع:

1398/08/19
21:31:35
5.0 / 5
1453
تگهای خبر: آموزش , جشنواره , ساز , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵