در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد؛

روایت سینا سرلك از یك دوری 10 ساله

روایت سینا سرلك از یك دوری 10 ساله

سایت رسمی سیامك یزدانجو: سینا سرلك خواننده موسیقی پاپ ایرانی بعد از برگزاری تور كنسرتهای شهرستان خود، سرانجام بعد از 10 سال دوری از كنسرتهای پایتخت، تازه ترین اجرای زنده خودرا پیش روی مخاطبان قرار داد.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، سینا سرلك خواننده موسیقی پاپ ایرانی بعد از برگزاری تور كنسرتهای شهرستان خود در ماه های جاری، سرانجام بعد از ۱۰ سال دوری از كنسرتهای پایتخت، تازه ترین اجرای زنده خودرا با شكل و شمایلی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار داد. این كنسرت شامگاه پنجشنبه چهاردهم آذر به همت موسسه فرهنگی هنری «هفت باغ» طی ۲ نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران انجام شد.
در ابتدای این برنامه كه با كارگردانی علیرضا صفرنژاد پیش روی مخاطبان قرار گرفت، ابتدا دو نماهنگ از كنسرتهای سینا سرلك در شهرهای الیگودرز و اهواز پیش روی مخاطبان قرار گرفت. این در حالیست كه بعد از اختتام نمایش این دو نماهنگ سینا سرلك در یك پیام تصویری كه از روزهای قبل تهیه شده بود با ابراز خرسندی از برگزاری دور تازه كنسرتهای خود اظهار داشت: مسیر سختی را گذراندم اما من هنوز به این مسیر ادامه می دهم. البته طی این سالها بزرگترین افتخارم این است كه صدایم در خدمت مردم سرزمینم بوده است. من معتقدم تمام عاشقانه هایی كه تا امروز تقدیم مخاطبانم شده ندای قلب من و خیلی از شماست. و حالا پس از ۱۰ سال نوبت آن رسیده كه یك شب خاطره انگیز را برایتان رقم بزنم.

«جان منی» با ترانه مولان و آهنگسازی سینا سرلك نخستین قطعه ای بود كه سینا سرلك بعد از ورود خود و نوازنده ها روی صحنه آنرا اجرا كرد این در حالیست كه وی بعد از اجرای این اثر از حضور سجاد افشاریان، معصومه كریمی، شهرزاد كمال زارع، مهرزاد امیرخانی و مسعود صابری بعنوان هنرمندان حاضر در برنامه تشكر كرد.
«چشمای آبی» با ترانه مهرزاد امیرخانی و آهنگسازی معین طیبی، «زیبای لعنتی» با ترانه حمیدرضا صمدی و آهنگسازی سعید رضایی آثار دیگری بودند كه در بخش اول كنسرت پیش روی مخاطبان قرار گرفت. این در حالیست كه حین اجرای تمامی قطعات در نظرگرفته شده این برنامه نماهنگ های آثار نیز از صفحه نمایش روی صحنه به مخاطبان نمایش داده می شد.
سرلك بعد از اجرای این قطعات به مخاطبانش اظهار داشت: من ۱۰ سال بود كه در این سرزمین كنسرتی نداشتم و قبل از این هم در سبك موسیقی اصیل ایرانی بعنوان خواننده انجام وظیفه می كردم و خوب یادم می آید كه آخرین بار برای مردم نازنین زلزله زده منطقه آذربایجان كنسرتی را برگزار كردم كه تمام عواید آن به لطمه دیدگان این حادثه دلخراش با افتخار تقدیم شد. بعد از این برنامه نیز حدود ۵ سال هم در ایران نبودم و پس از بازگشت نیز ۲ سال در جزیره كیش زندگی كردم. خلاصه چند سال گذشت تا اینكه تصمیم گرفتم با یك تیم حرفه ای كه نگاه مادی نداشته باشند دور تازه فعالیتهایم در حوزه برگزاری كنسرت را آغاز كنم. از طرف دیگر وقتی می دیدم در بخش هایی از موسیقی ما افرادی هستند كه با هنرمندان برخوردهایی می كنند كه گویی این هنرمندان بردگان آنها هستند، بسیار ناراحت می شدم چونكه معتقدم بودم هنرمند باید هنرمند باقی مانده و وارد چنین شرایطی نشود. اما بسیار خوشحالم كه بگویم در این ۲ سال كه با مدیریت موسسه «هفت باغ» كار كردم هیچ گونه تلخی از او و همكارانش ندیده، به او اعتماد كرد و كنسرت هایم را به او سپردم. البته جا دارد همین جا از، مجید امینی تهیه كننده كنسرت، سعید سعدالله مدیر برنامه هاو موسسه فرهنگی هنری «فروغ فلق» نیز كه در برگزاری این كنسرت ما را یاری دادند قدردانی ویژه ای داشته باشم.

این خواننده بعد از صحبت های خود قطعه های «عشق» با ترانه مهرزاد امیرخانی و آهنگساز معین طیبی، «چه كنم» با ترانه روزبه بمانی و آهنگسازی علیرضا افكاری، «زیبای خواب آلود» با ترانه افشین مقدم و آهنگسازی علیرضا افكاری و «رویا» با شعر مهرزاد امیرخانی و آهنگسازی معین طیبی را اجرا كرد. در این بخش از كنسرت بود كه سینا سرلك از مخاطبانش خواست تا به جهت اینكه وی دقایقی را استراحت كند، شاهد اجرای قطعه بی كلامی كه به اصطلاح از آن بعنوان «شوتایم» نام می برند، باشند.
بخش دوم كنسرت سینا سرلك با اجرای قطعه پرطرفدار «زیر سقف دودی» با ترانه روزبه بمانی و آهنگسازی علیرضا افكاری بعنوان تیتراژ فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به كارگردانی پوران درخشنده همراه شد. در این بخش بخش هایی از این فیلم سینمایی نیز روی صفحه نمایش سالن پیش روی مخاطبان قرار گرفت كه سرلك در دوبخش متفاوت از مخاطبان در سالن خواست كه ترجیع بندهای ترانه را با موسیقی و بدون موسیقی همراه او اجرا كنند.
وی پس از اجرای این قطعه اظهار داشت: شما تماشاگران عزیز امشب خستگی ۱۰ سال دوری از اجراهای زنده را از من بیرون آوردید كه باید از تك تك شما قدردانی كنم.

«این چه حالی است؟» با ترانه روزبه بمانی و آهنگسازی علیرضا افكاری، «پیلوت» با ترانه یاسر امیری و موسیقی سعید رضایی، «بیگانه» با ترانه ای از فرجام خیرالهی و موسیقی راشد، «نگار» با ترانه عطا عالمی و موسیقی بنیامین عمران بخش های دیگر این كنسرت را تشكیل می دادند. ضمن اینكه اجرای یك قطعه لری بختیاری و یك قطعه ملی – میهنی به آهنگسازی حمید بهروزی نیا آثاری بودند كه در تازه ترین كنسرت سینا سرلك پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
وی پیش از اجرای قطعه «نگار» به تماشاگران در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اظهار داشت: بعد از آن كه قطعه «نگار» با استقبال مخاطبان مواجه گردید اصلا فكر نمی كردم ما در كشورمان انقدر اسم «نگار» داریم كه می تواند تا این حد با اقبال آنها روبرو شود به همین جهت این قطعه را امشب به افتخار تمامی كسانی كه نامشان نگار است تقدیم می كنم.
سرلك قبل از خوانش قطعه لری بختیاری نیز بیان كرد: من به تمام اقوام سرزمینم ایران افتخار می كنم و به خود می بالم كه در كشور ایران كنار این عزیزان زندگی می كنم. از طرف دیگر برای من موجب افتخار بسیار زیادی است كه یك لر بختیاری هستم. بنا بر این امشب به رسم كنسرت هایم یك آهنگ لری بختیاری را برای شما می خوانم.

هومن آزما نوازنده كیبورد و سرپرست اركستر، حمید بهروزی نیا نوازنده تار و سه تار، سینا عبداللهی نوازنده درام، ماكان یعقوبی نوازنده پركاشن، مهران یحیی نژاد نوازنده گیتار، فرید الهی نوازنده گیتارباس، مهراد مقصودی نوازنده گیتار الكتریك، امین عطایی نوازنده ویولن و شایان فرهادی نوازنده كیبورد گروه نوازندگان كنسرت سینا سرلك را تشكیل می دادند.
عكس های خبر از امیررضا رعیتی است.


منبع:

1398/09/17
13:50:05
5.0 / 5
1917
تگهای خبر: آهنگ , پاپ , ترانه , خواننده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵