افتتاح هشتمین نمایشگاه آثار انجمن خوشنویسان تهران

افتتاح هشتمین نمایشگاه آثار انجمن خوشنویسان تهران

سایت رسمی سیامك یزدانجو: هشتمین نمایشگاه گروهی آثار استادان، مدرسان و فارغ التحصیلان انجمن خوشنویسان ایران در تهران، روز جمعه (۲۹ آذرماه) در نگارخانه فرهنگسرای بهمن افتتاح می شود.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه كه از ساعت ۱۶ و در جهت اجرای جلسات فرهنگی، هنری این انجمن و همایش متولدین فصول (استادان و مدرسان شعبه) برگزار می شود، تعدادی از استادان شورایعالی، مدرسان و فارغ التحصیلان انجمن خوشنویسان و علاقه مندان هنر خوشنویسی حضور دارند.
سخنرانی استاد غلامحسین امیرخانی (چهره ماندگار عرصه خوشنویسی كشور) و اعضای شورایعالی این انجمن به همراه رونمایی از كتاب «خیام» از محمدصادق احدپور، از بخش های اصلی این مراسم است كه در سالن مبارك این فرهنگسرا برگزار می گردد.
افتتاحیه رسمی نمایشگاه خوشنویسی در سالن نگارخانه بهمن كه در رشته های نستعلیق، شكسته، ثلث، نقاشیخط و تذهیب برپا می شود، بخش پایانی این برنامه است كه با هدف توسعه و گسترش هنر ملی برگزار می گردد.
این نمایشگاه تا هفتم دی ماه برپاست و علاقه مندان برای بازدید می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به نگارخانه فرهنگ سرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی رجوع كنند.






منبع:

1398/09/28
14:37:46
5.0 / 5
1328
تگهای خبر: نمایش , نمایشگاه , هنر , هنری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴