آثار جشنواره موسیقی فجر انتخاب شدند

آثار جشنواره موسیقی فجر انتخاب شدند

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو انتخاب آثار سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به پایان رسید.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، كار هیات انتخاب گروه ها و آثار سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به پایان رسید و هیات انتخاب، بعد از بازنگری آثار ارسالی گروه های شركت كننده، گروه های منتخب را برای حضور در جشنواره برگزید.
هیات انتخاب جشنواره با بازنگری آثار، به گروه ها امتیاز داده است كه با عنایت به ظرفیت زمانی و اجرایی جشنواره و تعداد سالن ها، گروه هایی كه امتیازهای بالاتری به دست آورده اند، به جشنواره راه می یابند.
در سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بیشتر از ۲۴۰ گروه از راه فراخوان در جشنواره ثبت نام كردند و بیشتر از ۷۰ گروه برای بخش مدعو پیشنهاد شد و گروه هایی از بین این دو بخش به جشنواره راه می یابند.
بر مبنای آئین نامه جشنواره موسیقی فجر، هیات انتخاب گروه ها و آثار وظیفه تعیین و تایید نهایی گروه های شركت كننده در جشنواره را برعهده دارد و بر مبنای آئین نامه بررسی و تائید درخواست های هنرمندان و گروه های موسیقی سراسر كشور كه بر اساس فراخوان های جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است و بررسی و تایید گروه های مدعو جشنواره را برعهده دارد.



1398/10/05
15:06:17
5.0 / 5
1332
تگهای خبر: جشنواره , موسیقی , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
سیامک یزدان جو
موضوع های سایت رسمی سیامك یزدانجو