رضا مهدوی با مهر مطرح كرد؛

سردار سلیمانی جمله تاریخی امام راحل(ره) را عینیت بخشید

سردار سلیمانی جمله تاریخی امام راحل(ره) را عینیت بخشید

سایت رسمی سیامك یزدانجو: یك پژوهشگر و آهنگساز موسیقی ایرانی معتقد می باشد سردار حاج قاسم سلیمانی جمله تاریخی حضرت امام خمینی (ره) كه شهادت هنر مردان خداست را مردانه عینیت بخشید.



رضا مهدوی پژوهشگر، آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تبریك و تسلیت به مناسبت شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توضیح داد: «شهادت هنر مردان خداست». این جمله معروف و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) كه به حق شایسته بزرگمردانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی است.
این پژوهشگر اظهار نمود: ما در طول انقلاب اسلامی با شخصیت های عجیبی مواجه بوده ایم كه در عرصه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس رفتارهایی را از خود نشان دادند كه هنرمندانه و مردانه بود و به اعتقاد من سردار سلیمانی یكی از همین مردان غیرتمند كشورمان بود كه به معنای واقعی كلمه جمله «شهادت هنر مردان خداست» را عینیت بخشید.
وی افزود: سردار سلیمانی یكی از شخصیت های نابغه و بی نظیر كشور ما بود. او مردی رئوف و مهربان بود كه در عین مدیریت نظامی مثال زدنی اش كارهای هنرمندانه ای می كردند كه با عشق همراه بود. وی در طول عمر پربار خود تمام تلاش خویش را انجام می داد تا به جهان تشیع خدمت كند. وی در این سال ها تلاش می كرد تا در جهان اسلام وفاق و برادری را ایجاد كند. او آرزویش برافراشته شدن پرچم اسلام بود.
این كارشناس و پژوهشگر موسیقی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان كرد: سردار سلیمانی همچون شخصیت هایی بود كه تمام وجودش را مصروف به وحدت جهان اسلام و مبارزه با استكبار قرار داد. او با شهادت طلبی كه همواره در زندگی خود آرزویش را داشت. مصداق عینی كلید واژه «شهادت هنر مردان خداست» بود و او مردانه چنین شمایلی را به منصه ظهور رساند و با رشادت ها و فداكاری های خود برگی در برگ های تاریخ سترگ فرهنگ و هنر این سرزمین رقم زد. بنده به سهم خودم شهادت این سردار بزرگوار انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریك و تسلیت می گویم.


منبع:

1398/10/14
13:21:26
5.0 / 5
1740
تگهای خبر: آهنگ , ساز , موسیقی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵