مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد:

اختصاص بیشتر از ۳۰ هزار مترمربع فضای تبلیغات شهری به سردار آسمانی

اختصاص بیشتر از ۳۰ هزار مترمربع فضای تبلیغات شهری به سردار آسمانی

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اختصاص بیشتر از ۳۰ هزار مترمربع فضای تبلیغاتی شهری با نصب هزاران اكران فرهنگی اطلاع داد كه آماده استقبال از پیكر شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، پس از انتشار خبر شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی كمیته تبلیغات با حضور معاون امور اجتماعی شهرداری تهران، رئیس مركز ارتباطات و اینجانب تشكیل جلسه داد و طراحی آثار مربوط به شهادت حاج قاسم سلیمانی شروع شد.
برزین ضرغامی در اینباره اظهار داشت: طرح های شهادت حاج قاسم سلیمانی با استفاده از سخنان و پیام های مقام معظم رهبری درباره شهادت این سردار آماده شدند. از ظهر روز گذشته و پس از اتمام طراحی، اكران این طرح ها به طور گسترده در سطح شهر تهران آغاز شد، امیدواریم شهرداری تهران بتواند وظیفه اش را در قبال این مردم بزرگ انجام دهد.
وی خاطرنشان كرد: اكران به طور گسترده و در سازه های فرهنگی و تجاری در كل تهران انجام گرفته است و ۱۰۰ درصد مجموع سازه های عرشه، بیلبورد و پرتابل فرهنگی به این مورد اختصاص یافت.
ضرغامی اضافه كرد: سازه های مناطق و تجاری در حوزه های خود و تلویزیون های شهری به پوشش حداكثری این مورد پرداختند و حال و هوای شهر بر روی استقبال از پیكر مطهر حاج قاسم سلیمانی متمركز شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اظهار داشت: قریب به ۱۵۰۰ سازه با بیشتر از ۳۰ هزار مترمربع فضا در سطح شهر تهران میزبان این اكران است، در كنار این اتفاق همینطور پرچم های سیاه به اهتزاز در آمده و ریسه های مشكی در سطح شهر تهران نصب شده اند.
وی با اشاره به اینكه شهادت چهار تن از همرزمان حاج قاسم سلیمانی هم مورد توجه بوده است، افزود: در طراحی ها علاوه بر شهادت حاج قاسم سلیمانی شهادت شهیدان ابو مهدی المهندس مجاهد بزرگ جهان اسلام، وحید زمانی نیا، شهروز مظفرنیا، هادی طارمی و حسین پورجعفری هم مورد توجه قرار گرفته است.
ضرغامی خاطرنشان كرد: این اكران ها در خطوط ۱ تا ۴ مترو هم با تقریباً بیشتر از ۲ هزار مترمربع و ۱۵۰ لایت باكس هم صورت گرفته است. همینطور روز گذشته همزمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی سازمان زیباسازی طی فراخوانی برای ارسال آثار هنری و گرافیكی از همه هنرمندان سراسر كشور به منظور ساماندهی فضای شهری متناسب با مبحث شهادت ایشان دعوت كرده است.

1398/10/15
18:33:17
5.0 / 5
1424
تگهای خبر: ساز , هنر , هنرمند , هنرمندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱