فراخوان هنرمندان مستقل ایران برای جمع آوری كمك مردمی به سیل زدگان

فراخوان هنرمندان مستقل ایران برای جمع آوری كمك مردمی به سیل زدگان

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو هنرمندان مستقل ایران برای جمع آوری كمك های مردمی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان فراخوانی را با عنوان سیل همدلی منتشر نمودند.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، مؤسسه فرهنگی هنری مهرسان با همراهی هنرمندان مستقل ایران و به همت جمعیت طلوع بی نشان ها در نظر دارد تا به جمع آوری اقلام ضروری و مورد نیاز مردم عزیز سیستان و بلوچستان بپردازد كه این روزها در سیل ویرانگر گرفتار صدمه شده و خانه و زندگی خویش را از دست داده اند.
همكاران و عوامل این فراخوان در منطقه مستقر هستند و علاوه بر كمك رسانی و تأمین غذا، لیست وسایل و اقلام ضروری مورد نیاز مردم سیستان را اعلام نموده اند.
این لوازم روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲ و ۳ بهمن در نگارخانه مهرسان واقع در پردیس فرهنگی هنری مهرسان جمع آوری و روز شنبه ۵ بهمن بسته بندی و به منطقه سیستان و بلوچستان ارسال می شود.
پتو، لباس گرم (زنانه، مردانه، بچه گانه)، لباس زیر (زنانه، مردانه، بچه گانه)، لوازم التحریر (دفتر، مداد، خودكار) برای دانش آموزان، كتاب های درسی دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی، كتاب های كنكور، انواع دارو (داروها دست نخورده باشد و به تاریخ انقضا هم دقت شود) و منبع آب (نگهداری آب شرب) لیست اقلامی هستند كه جمع آوری و ارسال خواهد شد.
فراخوان «سیل همدلی» دارای مجوز جمع آوری و توزیع كمك های مردمی از جمعیت هلال احمر برای صدمه دیدگان سیل دیماه ۱۳۹۸ است.
علاقمندان می توانند اقلام اهدایی خویش را به نشانی میدان انقلاب، ابتدای خیابان كارگر شمالی، بالاتر از خیابان فرصت، نبش كوچه مستعلی، پردیس فرهنگی هنری مهرسان، نگارخانه مهرسان ارسال نمایند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۳۶۲۸۳ تماس بگیرند.

1398/10/30
13:35:42
5.0 / 5
1638
تگهای خبر: هنر , هنرمند , هنرمندان , هنری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
سیامک یزدان جو
موضوع های سایت رسمی سیامك یزدانجو