جمعه ۲۵ بهمن؛

همایون كنسرت رهایی را برگزار می نماید

همایون كنسرت رهایی را برگزار می نماید

سایت رسمی سیامك یزدانجو: گروه موسیقی همایون به سرپرستی مهران مهرنیا روز جمعه 25 بهمن تازه ترین كنسرت خودرا در حالی برگزار می نماید كه آلبوم رهایی این مجموعه نیز به زودی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، گروه موسیقی «همایون» به سرپرستی مهران مهرنیا ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۵ بهمن تازه ترین كنسرت خودرا در حالی در موسسه فرهنگی هنری «الف» برگزار می نماید كه آلبوم «رهایی» این مجموعه نیز به زودی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
مهران مهرنیا، سپیده جندقی، اردوان عابدی پور، آرش سیاه چشم، امید ثمری و همایون مهرنیا گروه نوازندگان كنسرت «رهایی» را می سازند.
مهران مهرنیا كه طی سال های اخیر كارهای مختلفی در عرصه آهنگسازی و تولید آلبوم داشته این روزها مراحل پایانی ضبط تازه ترین آلبومش با نام اولیه «رهایی» به خوانندگی میر مسعود مدنی را پشت سر می گذارد. مسعود مدنی خواننده جوان و از شاگردان مهدی مبتقا، مظفر شفیعی وحمید رضا نوربخش است كه بیشتر از ۱۵ سال سابقه آواز خوانی دارد.
به گفته این آهنگساز، آلبوم «رهایی» در فرم اركستر تولد شده كه یك اركستر تركیب سازهایی است كه تار و پیانو و ویلن نقش اصلی را دارند و تركیب دیگر با محوریت گروه نوازی سه تار خواهد بود.
مهرنیا اضافه كرد: ۲ قطعه آهنگسازی بر روی اشعار مولانا انجام داده كه در سوابق كاری من دربرگیرنده فضای جدیدی است. این آلبوم بعد از اختتام مراحل ضبط و میكس و مستر روانه بازار نشر خواهد شد.


منبع:

1398/11/17
14:29:22
5.0 / 5
2633
تگهای خبر: آلبوم , آهنگ , آواز , پیانو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲