موسیقی فجر ۳۵ در آینه مهر؛

رضا بهرام دست مادر را بوسید

رضا بهرام دست مادر را بوسید

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو كنسرت رضا بهرام خواننده پاپ كشورمان شامگاه ۲۵ بهمن در خلال سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار گردید.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، كنسرت رضا بهرام خواننده پاپ كشورمان شامگاه ۲۵ بهمن ماه در خلال سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید. رضا بهرام در هنگام ورود به سالن ترك «مو به مو» را اجرا كرد و در ادامه اظهار داشت: سلام به تهران زیبا. خوشحالم این افتخار را دارم كه امشب در خدمت شما باشم ممنون كه به كنسرت خودتان تشریف آوردید. امیدوارم امشب با انرژی در اینجا باشیم. ایشان در ادامه قطعه «آرامشی دارم» را خواند و عنوان كرد: پیش از هر چیزی روز عشق را به همه تبریك می گویم خوشحالم كه در این روز دوست داشتنی در كنار شما هستم هرچند كه خودم سینگل ترینم. این خواننده دهه هفتادی اظهار نمود: فكر می كنم روزی كه یك نفر می تواند عشقش را به همه معرفی نماید امروز است ازاین رو می خواهم یك نفر را كه تمام زندگی من است معرفی كنم. به افتخار مادرم دست بزنید. ایشان در ادامه قطعات «بیمار»، «آتش» و «گل عشق» را اجرا كرد. بهرام سپس عنوان كرد: فكر می كنم اكثریت رضا بهرام را با این قطعه شناختید، این ترك «از عشق بگو» نام دارد و در ادامه به اجرای این قطعه و قطعه «مو به مو» پرداخت.
رضا بهرام بیان نمود: امشب یكی از تاثیرگذارترین اشخاص در زندگی هنری و شخصی ام در اینجا حضور دارد كه برای من خیلی زحمت كشیده؛ او محمدحسین توتونچیان است. ایشان در ادامه قطعه «كجایی» را اجرا و درباره این قطعه عنوان كرد: این قطعه از سخت ترین آهنگ هایی است كه در چهل سال قبل ساخته شده است و كسانی كه موسیقی كار می كنند به این مورد واقف هستند. رضا بهرام توضیح داد: من قطعه ای دارم كه همیشه برای اجرایش خودم ذوق و شوق دارم. این ترك «هیچ» نام دارد. بهرام در ادامه «كاش» را در بین تشویق های مردم خواند. این خواننده پاپ سپس نوازنده های گروه خویش را معرفی و اظهار نمود: خوشحالم كه در كنار بهترین های ایرانی هستم و در ادامه خواست تا نوازنده ها او را تشویق كنند. وی سپس به لهجه یزدی خطاب به یزدی هایی كه در سالن بودند و تعدادشان اندك بود اظهار داشت: به افتخار یزدی ها دست بزنید هرچند تعدادتان كم است اما خودم طرفدارتان هستم. این خواننده جوان در ادامه ترك های «دل»، «لطف» و «لعنت به بی كسی» را اجرا كرد. بهرام در ادامه عنوان كرد: شاید خوب نباشد در این شب زیبا و این همه انرژی این قطعه را بخوانم ولی این قطعه حاصل سخت ترین روزهای زندگی من است و فكر می كنم آنرا دوست دارید. این قطعه را برای كسانی می خوانم كه جایشان خالی است. این قطعه «دیوانه» نام دارد. آخر بخش كنسرت رضا بهرام این خواننده جوان دهه هفتادی اجرای دوباره ۲ قطعه «گل عشق» و «كاش» بود.

1398/11/26
15:12:51
5.0 / 5
2322
تگهای خبر: آهنگ , پاپ , جشنواره , خواننده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳