تعطیلی شعبه های حراجی كریستیز

تعطیلی شعبه های حراجی كریستیز

سایت رسمی سیامك یزدانجو: حراجی «كریستیز» درحالی شعبه نیویورك و سایر شعبه های مختلفش را به سبب شیوع ویروس كرونا تعطیل كرد كه حراجی «فیلیپس» نیز تمامی رویدادهای حراجش را تا اواسط ماه «می» به تعویق انداخت.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از آرت نیوزپیپر، حراجی «كریستیز» كه یكی از بزرگ ترین حراجی‎ های دنیا شمرده می شود اعلام نمود در كنار شعبه اصلی نیویورك، اغلب شعبه های خود واقع در ایالات متحده و اروپا را تا اطلاع ثانوی تعطیل می كند و رویدادهای حراج ماه مارس و آوریل را نیز به سبب شیوع ویروش كرونا به تعویق می اندازد.
حراجی «كریستیز» در چارچوب اطلاعیه ای دلیل اتخاذ این تصمیم را «حفاظت از سلامتی و امنیت كاركنان و مشتریانش» عنوان كرده است. با این وجود شعبه لندن حراجی «كریستیز» همچنان باز خواهد بود.
در این بین، حراجی «فیلیپس» نیز تمامی رویدادهای حراجی خودرا به اوسط ماه «می» موكول و شعبه های خود در سراسر ایالات متحده و اروپا را تعطیل كرد.
حراجی «ساتبیز» اما هنوز هیچ اطلاعیه ای در خصوص تعطیل كردن شعبه هایش منتشر نكرده است.
قبل تر حراجی «ساتبیز» اعلام نموده بود رویدادهای حراجی هنر مدرن و هنر معاصر را كه قرار بود از سوم تا هشتم آوریل در هفته هنر « هنگ كنگ» برگزار شود، به شعبه نیویورك حراجی «ساتبیز» منتقل می كند.




منبع:

1398/12/26
14:15:21
5.0 / 5
2285
تگهای خبر: هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲