سیدجواد هاشمی خواننده شد بعلاوه ویدئو

سیدجواد هاشمی خواننده شد بعلاوه ویدئو

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو سید جواد هاشمی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ كه این روزها در «شام ایرانی» سعید ابوطالب حضور دارد، با اجرای قطعه «میرزا كوچك خان» در چارچوب این مجموعه، توانمندی خود در خوانندگی را به تصویر می كشد.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا، فصل سوم «شام ایرانی» با حضور سید جواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی و جورج اوسطا (بازیگر لبنانی) ساخته شده است. در این فصل، دو قسمت اول در كشور لبنان تصویربرداری شد و با بازگشت به ایران، حامد آهنگی و جواد هاشمی به ترتیب شب سوم و چهارم را میزبانی می كنند.
در شب سوم از این مجموعه، سید جواد هاشمی قطعه فولكلور «میرزا كوچك خان» را می خواند كه در دهه ی ۶۰ به خوانندگی ناصر مسعودی، برای تیتراژ سریال «كوچك جنگلی» به كارگردانی بهروز افخمی هم استفاده شده است.
سعید ابوطالب ـ تهیه كننده و كارگردان «شام ایرانی» ـ به همراه دیگر عوامل این مجموعه به پویش «مشاهنر» پیوسته است؛ پویشی كه بر همراهی هنرمندان با مردم در ایام سخت قرنطینه تاكید دارد. بر این اساس و در چارچوب این پویش، قطعه «میرزا كوچك خان» قبل از اینكه در مجموعه «شام ایرانی» دیده شود، برای مردمی كه روزهای سخت ماندن در خانه ها برای پیشگیری از انتشار كرونا را تحمل می كنند، به نمایش درآمده است.
در ادامه می توانید این ویدئو را تماشا كنید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4

1399/02/04
19:44:03
5.0 / 5
1600
تگهای خبر: آهنگ , خواننده , نمایش , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱