۲۶ كودك، برنده مسابقه قرنطینه گالری گلستان شدند

۲۶ كودك، برنده مسابقه قرنطینه گالری گلستان شدند

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو ۲۶ برنده مسابقه نقاشی قرنطینه گالری گلستان ویژه كودكان زیر ۱۰ سال كه در اوج روزهای كرونایی برگزار شده بود، اعلام گردید.


به گزارش سایت رسمی سیامک یزدانجو به نقل از ایسنا، این مسابقه که هشتم فروردین ۱۳۹۹ با انتشار فراخوانی از جانب لیلی گلستان شروع به کار کرد تا آخر مهلت دریافت آثار، بیستم اردیبهشت ماه نزدیک به ۱۰۰۰ اثر دریافت کرد که از جانب بعضی از ایرانی های مقیم کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس، قطر و عمان هم مورد توجه قرار گرفت.
مرحله اولیه داوری آثار بر عهده لی لی گلستان بود و برای داوری نهایی از فرشید مثقالی، کامبیز درم بخش و تارا بهبهانی دعوت شد.
همینطور وعده انتشار کتاب از گزیده آثار و ارسال آن برای شهرداران دیگر شهرهای دنیا بعلاوه اکران گزیده ای از آثار روی یک دیوار در منطقه پنج تهران از دیگر بخش های این رویداد هنری بود.
در نهایت برندگان این مسابقه در دو رده سنی زیر شش سال و شش تا ۱۰ سال اعلام شد؛ بر این اساس سیاوش واسعی، آراد اسکندری و رامتین نجمی بعنوان برندگان گالری گلستان و پارتا امامی، پارسا زین الدینی، آنا امکانی و برندگان شهرداری تهران: کارن کاظم توری، نگین شمس الدینی، یونا انصار، هلنا راهدار، نسیم پور فتح، مانی نفری، نیروانا محمدنژاد، ارغوان قادری زاده، دلنیا هاشمی، کیمیا بلالی، مه پاس نجار سالکی، ترانه دانایی، سارا آبای فینی، ایران اسد زاده، فاطمه افضلی، نرگس حسینی نژاد، آرام صیاد، نامی تابعیان، غزل رحمانی نژاد و آیدا احمدی بعنوان برندگان شرکت روغن زیتون مینو دشت، اعلام شدند.
علاقه مندان می توانند آثار برگزیده را الان در سایت و اینستاگرام گالری گلستان تماشا کنند.



1399/03/08
13:08:11
5.0 / 5
1580
تگهای خبر: ترانه , هنر , هنری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳