تماشای آثار ون گوگ از خودرو

تماشای آثار ون گوگ از خودرو

با برگزاری نمایشگاهی خلاقانه، علاقه مندان به آثار «ون گوگ» این فرصت را پیدا كردند تا با رعایت فاصله اجتماعی در یك نمایشگاه هنری حضور پیدا كنند.


به گزارش سایت رسمی سیامک یزدانجو به نقل از ایسنا و به نقل از نشنال، درحالی که مسئولان گالری ها و موزه های سراسر جهان به دنبال روشی برای بقا در شرایط کرونایی هستند، گردانندگان یک نمایشگاه در کانادا این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم کردند تا آثار ون گوگ را از داخل خودروهایشان تماشا کنند.
مدتی پیش گردانندگان این نمایشگاه از برنامه خود برگزاری نمایشگاهی این چنین آگاهی داده بودند. فعالیت این نمایشگاه در «تورنتو» واقع در کانادا از روز جمعه شروع شده است.
فضای این نمایشگاه شامل دو بخش است: بخشی با کف علامت گذاری شده که مختص کسانی است که ترجیح می دهند خارج از خودرو در فضای نمایشگاه حضور داشته باشند و بخش دیگر برای افرادی که مایلند هنگام ماشین سواری از نمایشگاه دیدن کنند.




بازدید از این نمایشگاه برای افرادی که نسبت به مبتلاشدن به ویروس کرونا نگرانند تجربه ایمن و مطمئن را فراهم می آورد.
در هر نوبت ۱۰ خودرو می توانند وارد نمایشگاه شوند و بازدید ۳۵ دقیقه ای از نورپردازی آثار ون گوگ را که با پخش موسیقی هم راه است تجربه کنند.
یکی از مسئولان این نمایشگاه معتقد می باشد با وجود استقبال از این ایده، برگزاری نمایشگاه با این روش چاره ای موقتی برای شرایط کنونی خواهد بود.

















1399/04/19
22:51:27
5.0 / 5
1216
تگهای خبر: موسیقی , نمایش , نمایشگاه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳