در گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو مطرح شد؛

جزئیات نشست بررسی مشكلات مالیاتی اهالی موسیقی

جزئیات نشست بررسی مشكلات مالیاتی اهالی موسیقی

مسئول پیگیری مشكلات چند ماه گذشته مدیران آموزشگاه های موسیقی كشور از برگزاری جلسه توجیهی مدیران آموزشگاه های موسیقی تهران جهت رفع موارد مالیاتی آگاهی داد.



منوچهر فیروزی مسئول پیگیری مشکلات چند ماه گذشته مدیران آموزشگاه های موسیقی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین اقدامات انجام گرفته در حوزه مشکلات مالیاتی این صنف اظهار داشت: طبق برنامه ریزی هایی که از قبل انجام گرفته بود، روز جمعه بیستم تیر ماه جلسه ای با مدیران مسئول آموزشگاه های موسیقی تهران جهت رفع موارد مالیاتی و پرسش و پاسخ با یکی از سرممیزان و همکاران وی به همت برخی از مدیران آموزشگاه های موسیقی و مدیرعامل خانه موسیقی در خانه هنرمندان ایران برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.
وی درباره اعم مطالب و نتیجه گیری های انجام شده در این نشست بیان نمود: نحوه پر کردن اظهارنامه مالیاتی و تغییرات، هماهنگی جهت برقراری جلسات با معاونت هنری توسط گروه پیگیری و مدیرعامل خانه موسیقی جهت رفع ابهامات و دریافت دستورالعمل برای مواردی همچون متمرکز نمودن یک مرکز مالیاتی صرفا جهت اهالی هنر بخصوص حوزه موسیقی، روشن کردن وضعیت پرداخت مالیات بر درآمد مدرسین، ایجاد مکانی جهت پر کردن اظهارنامه های مالیاتی و رفع موانع و مشکلات با اداره دارایی، کمک به همکارانی که گرفتار مشکلات یا جرائم مالیاتی شده اند همچون مواردی بود که در این نشست پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.
فیروزی اضافه کرد: بر مبنای تصمیمات انجام گرفته از اول مرداد ماه در خانه موسیقی شرایطی ایجاد خواهد شد که سرممیزان مالیاتی جهت پر کردن اظهارنامه، پاسخ به پرسش ها و ابهامات مدیران آموزشگاه ها در آنجا حضور داشته باشند. این در شرایطی است که مدیرعامل خانه موسیقی هم درباره بیمه، بیمه تکمیلی، وام های ضرر و زیان از بیماری کووید ۱۹ و وعده مسؤلان پیرامون پرداخت خسارت های مالی هم به بیان نقطه نظرات خود پرداخت که امیدوارم تحقق یابد. به هر حال امیدوارم از این پس با یاری و هم دلی بیشتر و حرکت های جمعی موثر بیشتر کنار هم بوده و پیگیر مطالبات و منافع مشترک در این حوزه باشیم.

1399/04/22
14:37:23
5.0 / 5
1328
تگهای خبر: آموزش , موسیقی , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵