با هدف معرفی موسیقی تلفیقی؛

یك آهنگساز در حوزه ساخت پادكست فعال شد

یك آهنگساز در حوزه ساخت پادكست فعال شد

رامین بهنا به زودی 2 پادکست درباره شناخت موسیقی و موسیقی تلفیقی منتشر می کند.



به گزارش سایت رسمی سیامک یزدانجو به نقل از مهر، رامین بهنا از آهنگسازان و نوازندگان فعال حوزه موسیقی به زودی ۲ پادکست متفاوت را با موضوع شناخت موسیقی و موسیقی تلفیقی منتشر می کند.
رامین بهنا، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی «بهنا» در این زمینه اظهار داشت: اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای آماده ساختن ۲ پادکست هستم که این ۲ پادکست به زودی منتشر می شود.
این آهنگساز بیان کرد: یکی از این پادکست ها درباره موسیقی تلفیقی است که از طرف «زنگ ریکورد» منتشر می شود و در آن به معرفی این نوع موسیقی می پردازیم و درباره پرسش هایی از قبیل این که چه نوع موسیقی را تلفیقی می گوییم، این نوع موسیقی چه ژانرهایی دارد، خاصیت های موسیقی تلفیقی در جهان و ایران چیست، صحبت می کنم که نمونه های هر کدام از آنها هم برای شناخت بهتر مخاطب درون پادکست قرار داده می شود.
وی اضافه کرد: پادکست بعدی درباره شناخت موسیقی است و دوست دارم تمامی مخاطبان با سبک های مختلف موسیقی آشنا گردند و همه بتوانند بهتر این هنر را بشناسند.
این هنرمند در آخر اظهار داشت: همین طور در این پادکست تمامی موسیقی ها را در دوره های مختلف معرفی می کنم. این ۲ پادکست برای همه مناسب می باشد و از مخاطب عام تا خاص می توانند از آن استفاده کنند.

1400/02/28
23:35:20
5.0 / 5
781
تگهای خبر: آهنگ , ساز , موسیقی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱