فریدون شهبازیان در بیمارستان بستری شد

فریدون شهبازیان در بیمارستان بستری شد

سایت رسمی سیامک یزدانجو: دقایقی پیش حساب اینستاگرام فریدون شهبازیان _ آهنگساز و رهبر ارکستر _ که توسط دختر او شیوا شهبازیان اداره می شود، از بستری شدن این هنرمند در بیمارستان آگاهی داد.


به گزارش سایت رسمی سیامک یزدانجو به نقل از ایسنا، در خبر اعلام شده درباره بستری شدن شهبازیان در بیمارستان درباره علت این امر توضیحی داده نشده است.

فریدون شهبازیان پیش تر در فروردین ماه در حین ضبط موسیقی یک سریال، از دو ناحیه دست راست و لگن گرفتار شکستگی استخوان شد و ۲۱ فروردین زیر تیغ جراحی رفت.

او که بعد از انصراف از رهبری ارکستر ملی ایران در اسفند ۹۸، بیشتر زمانش را به آهنگسازی گذرانده بود، در اوایل امسال بصورت فشرده مشغول ساخت موسیقی تیتراژ سریال ماه رمضانی «یاور» برای پخش از شبکه سه سیما بود.

فریدون شهبازیان از اواسط دههٔ ۵۰ ساخت موسیقی فیلم را شروع کرد. بعد از انقلاب اسلامی شهبازیان بیشتر تمرکز خودرا بر ساخت موسیقی متن فیلم ها و سریال های تلویزیونی معطوف کرد که البته سهم فیلم ها بمراتب بیش از سریال هاست.

ساخت موسیقی سریال هایی همچون کلاه پهلوی، بخش چهار جراحی، باغ گیلاس، آوای فاخته، باران عشق، بازگشت به خانه و معصومیت از دست رفته در کارنامه هنری این آهنگساز دیده می شود.





منبع:

1400/04/20
22:42:48
5.0 / 5
566
تگهای خبر: آهنگ , ساز , موسیقی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱