طلسم کنسرتهای حضوری تهران این دفعه می شکند؟

طلسم کنسرتهای حضوری تهران این دفعه می شکند؟

سایت رسمی سیامک یزدانجو: بنظر می رسد که بعد از دو سال دوری هنرمندان از اجرای صحنه ای، از دی ماه امسال مقرر است درِ سالن های اصلی برگزارکننده کنسرتهای تهران به روی تماشاگران باز و طلسم برگزاری کنسرتهای حضوری در تهران شکسته شود.


به گزارش سایت رسمی سیامک یزدانجو به نقل از ایسنا، برگزاری حضوری کنسرت ها در دو سال قبل همیشه مورد بحث بوده است و بارها برای از سرگیری آن تصمیم گرفته شده اما هر بار با شروع موجی دیگر از کرونا کلیه تصمیم ها لغو شده است.
این دفعه اما در شرایطی که واکسیناسیون عمومی تا حدی انجام شده، بنظر می رسد تصمیم ها برای برگزاری باردیگر کنسرت ها جدی تر از گذشته اتخاذ شده است و تعدادی از هنرمندان موسیقی برنامه های خودرا برای بازگشت به صحنه اعلام نموده و حتی تعدادی از آنها بلیت فروشی اجرایشان را نیز آغاز نموده اند.
با این وجود از امروز ـ یکشنبه ـ ۲۸ آذر ماه ـ خبر شیوع سویه جدید ویروس کرونا به نام «اُمیکرون» در کشور و درخواست برای از سرگیری محدودیت ها در رسانه های رسمی انتشار یافته و احتمال می رود با همه گیری این ویروس، کلیه برنامه ریزی ها برای از سرگیری کنسرت ها نقش بر آب شود.
در ادامه نگاهی خواهیم داشت به اجراهای پیش رو که همگی جز یک مورد در ژانر پاپ هستند و مقرر است با شروع دی ماه در تهران برگزار شوند.
بلیت فروشی کنسرتهای حجت اشرف زاده سوم دی ماه در هتل اسپیناس پالاس، بابک جهانبخش دوم دی ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران، آرون افشار چهارم دی در برج میلاد تهران و آرش و مسیح اول دی ماه سالن بزرگ وزارت کشور شروع شده است.
همین طور آرش گوران پنجشنبه، دوم دی ماه کنسرت رسیتال پیانو خودرا در تالار وحدت تهران به روی صحنه خواهد برد.
اجراهای حسین صفامنش ۹ دی ماه در تالار وحدت، رضا بهرام ۱۱ دی هتل اسپیناس پالاس و اجراهای بهنام بانی، علیرضا طلیسچی، روزبه نعمت اللهی و سینا شعبان خوانی نیز در فهرست انتظار قرار دارند.




منبع:

1400/09/28
20:41:15
5.0 / 5
620
تگهای خبر: پاپ , پیانو , كنسرت , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵