پیروز ارجمند تشریح كرد
موسیقی پاپ آدامسی چیست؟
پیروز ارجمند درباره خوانندگان نوظهوری که وارد عرصه موسیقی می شوند و با سرعت هم از یادها می روند، اظهار داشت: این افراد زیاد نیستند، نمی توانند جریان ساز باشند، تاثیری روی روند موسیقی پاپ بگذارند و آثار آنها ماندگار نیست. من آثار آنها را جزو موسیقی پاپ آدامسی می شناسم، مانند آدامس برای نخستین بار شیرین هستند ولی پس از یک مرتبه شنیده شدن شیرنی خویش را از دست می دهند و از یادها می روند.
به گزارش سایت رسمی سیامک یزدانجو به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه موسیقی محور «صباهنگ» هر روز با بخش های متنوع به معرفی موسیقی و هنرمندان این عرصه می پردازد که یکشنبه ۲۶ دیماه میزبان پیروز ارجمند ـ موسیقی شناس قومی، آهنگساز و نوازنده ـ شد.
پیروز ارجمند که در کارنامه کاری اش سابقه مدیرکلی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشته است، درباره سابقه مسئولیت خود، اظهار داشت: همیشه احساس می کردم حوزه هنری در موسیقی احتیاج به یکسری از کارها دارد که باید بوسیله ی یک متخصص این حوزه صورت گیرد و در دوره مسئولیتی ام تلاش کردم بعنوان یک متخصص این کارها را انجام دهم.
وی درباره کارهای انجام شده در دوره مسئولیت خود اظهار داشت: امروز مصرف محصولات موسیقی کشور از راه کنسرت ها عرضه می شود و صنعت موسیقی کشور بر پایه کنسرت ها است. در شروع دوره مسئولیتی من، کنسرت ها فقط در ۲۰ شهر برگزار می شدند که پس از آن به ۳۰۰ شهر و در سال ۹۲ به ۵۰۰۰ شهر رسید. در آن دوره تعطیلی کنسرت سمفونی تهران را بررسی کردم و از گروههای موسیقی خارجی برای حضور در ایران دعوت شد. همینطور در آن دوره دریافت مجوزها تسریع و دریافت مجوز برای تک ترک ها هم امکان پذیر شد.
پیروز ارجمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب