برای اجرای دهم اسفند؛

جزئیات نخستین کنسرت امیر عظیمی

جزئیات نخستین کنسرت امیر عظیمی

امیر عظیمی خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز دهم اسفند نخستین کنسرت رسمی خویش را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران پیش روی مخاطبان قرار خواهد داد.



به گزارش سایت رسمی سیامک یزدانجو به نقل از امور رسانه ای پروژه، امیر عظیمی خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان سرانجام روز سه شنبه دهم اسفند نخستین کنسرت رسمی خویش را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می نماید.
در این کنسرت که به تهیه کنندگی محسن رجب پور پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت، آثار منتخب امیر عظیمی به انضمام قطعاتی از آلبوم رسمی این خواننده که تیرماه سالجاری در فرایند فروش و توزیع آثار موسیقایی انتشار یافت، پیش روی طرفداران و مخاطبان اجرا می شود.
این خواننده موسیقی پاپ در آستانه برگزاری نخستین کنسرت رسمی خود توضیح داد: خدا را شکر می کنم که پس از چندین سال فعالیت می توانم برای نخستین بار در کنسرت رسمی ام مردم عزیز را از نزدیک ببینم و با آنها هم صدا شوم. این کنسرت نتیجه صبر من در تمام این سالهاست که با احترام آنرا به تمام مردم عزیز ایران، پیشکسوتان، رفقای هنرمند و نسل جدید موسیقی ایران که در این سالها به فعالیت مشغول هستند، تقدیم و آرزو می کنم دهم اسفند یک شب خاطره انگیز را برای مردم بسازم.
امیر عظیمی تیرماه سالجاری نخستین آلبوم رسمی خود با نام «سیب هوس» را در چارچوب ۱۲ قطعه منتشر نمود. این آلبوم تلفیقی از قطعات جدید و پرمخاطب وی بود که فضای ویژه موسیقی این خواننده را دربردارند؛ فضایی که به قول وی متکی بر ترانه های عاشقانه متفاوت و پر از تصاویر بدیع و ملودی های منحصر به فردی بود که در آثارش تجربه کرده است.
کنسرت امیر عظیمی روز سه شنبه دهم اسفند ساعتهای ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.


منبع:

1400/12/10
22:36:21
5.0 / 5
779
تگهای خبر: آلبوم , پاپ , ترانه , خواننده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲