جشنواره موسیقی نواحی؛ رفع تكلیف یا معذوریت سالن های برگزاری كرمان؟
جشنواره ای که از همه ظرفیت های هنرمندان نواحی بهره نمی برد
سایت رسمی سیامک یزدانجو: جشنواره موسیقی نواحی تابحال 14 دوره را از بدو حیات، در استان کرمان گذرانده است و این استمرار و البته ارتباط بین هنرمندان و محل برگزاری تا حدی بود که خیلی از هنرمندان نواحی جشنواره را به نام «جشنواره کرمان» می شناختند. اما در این بین بودند کسانی که منتقد سرسخت ادامه دار شدن برگزاری جشنواره در کرمان بودند و اعتقادشان بر این بود که جشنواره باید هر سال در یک استان برگزار شود؛ چونکه اینگونه هر دوره از ظرفیت های موسیقایی هر استان بهتر می توان بهره برد و مردم استانهای مختلف با موسیقی نواحی کشور آشنا خواهند شد.
۱۴۰۱/۰۸/۲۷ ۱۳:۴۱:۱۷