به بهانه اولین سالگرد نقاش و شاعر ایرانی

دو كتاب درباره محمدابراهیم جعفری رونمایی می شود

دو كتاب درباره محمدابراهیم جعفری رونمایی می شود

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو دو كتاب گزیده اشعار و زندگینامه محمدابراهیم جعفری به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت این چهره فرهنگی روز جمعه این هفته در باغ موزه هنر ایرانی رونمایی می شوند.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، مراسم رونمایی دو كتاب گزیده اشعار و زندگینامه محمدابراهیم جعفری به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت این چهره فرهنگی روز جمعه ۲۳ فروردین در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می گردد.
«بوی كاهگل آواز پرنده» كتاب گزیده اشعار محمدابراهیم جعفری و كتاب زندگینامه اش با عنوان «ابری به دشت خاطره می بارد» چاپ شده است. كتاب اول به كوشش مریم محمد همسر جعفری گردآوری شده و كتاب دوم هم به قلم پرستو رجایی نوشته شده است. این دو كتاب توسط نشر نظر به چاپ رسیده اند.
مراسم رونمایی از این كتاب ها با حضور مریم محمدی و پخش فیلم از شعرخوانی جعفری در آثار خسرو سینایی، همراه با سخنرانی لیلی گلستان، خسرو سینایی، پرستو رجایی و محمودرضا بهمن پور برگزار می گردد.
این برنامه روز جمعه ۲۳ فروردین از ساعت ۱۶ در باغ موزه هنر ایرانی واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارك وی، خیابان فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، سه راه دكتر حسابی برگزار می گردد.
محمدابراهیم جعفری نقاش و شاعر متولد سال ۱۳۱۹ بود كه فروردین سال قبل دارفانی را وداع گفت.

1398/01/23
13:43:27
5.0 / 5
1418
تگهای خبر: آواز , شعر , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳