هفته ای بدون كنسرتهای پاپ!

هفته ای بدون كنسرتهای پاپ!

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو در هفته پایانی فروردین ماه پایتخت شاهد برگزاری كنسرت اركستر سمفونیك تهران و كیهان كلهر خواهد بود.


نگاهی به چند سامانه بلیت فروشی كنسرت اصلی حكایت از این دارد كه تهران هفته پیش رو را بدون برگزاری كنسرتهای پاپ سر می كند و به نظر می آید خوانندگان پاپ در حال استراحت بعد از كنسرتهای نوروزی هستند.
ایسنا در این گزارش به اجراهای صحنه ای موسیقی اشاره می كند كه در این هفته برگزار می گردند.
اركستر سمفونیك تهران ۲۸ و ۲۹ فروردین در تالار وحدت تهران می نوازد؛ منوچهر صهبایی بعنوان رهبر میهمان این اركستر را هدایت خواهد نمود. قیمت بلیت های این اجرا ۴۵ تا ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
كیهان كلهر و كوارتت مینیاتور هم ادامه كنسرت شهر خاموش را ۲۵ تا ۲۹ فروردین در تالار وحدت به روی صحنه می برند؛ علاقه مندان برای حضور در این اجرا باید ۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان پرداخت كنند.
همزمان با سالروز تولد سامان احتشامی (آهنگساز و نوازنده پیانو) ۳۰ فروردین ماه «شب سامان احتشامی» با آثاری از ساخته های وی و رهبری مهدی وجدانی در تالار وحدت برگزار می گردد كه برای یك شب دیگر در اردیبهشت ماه هم تمدید شده است. بلیت های این اجرا ۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت دارند.
كوارتت كلارینت باس «وودی بلك» از كشور اتریش هم ۲۴ فروردین در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می پردازد؛ بلیت های این كنسرت ۸۰ تا ۱۴۰ هزار تومان فروخته می شود.



1398/01/24
15:33:37
5.0 / 5
1447
تگهای خبر: آهنگ , پاپ , پیانو , ساز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲