یك خواننده جوان تجلیل می شود

یك خواننده جوان تجلیل می شود

سایت رسمی سیامك یزدانجو: سی و سومین نشست ماهانه‌ی آیین آواز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران انجام می شود. این برنامه به بزرگداشت بامدادان فلاحتی آوازخوان جوان و صاحب شیوه اختصاص خواهد داشت.


علی شیرازی، برگزار كننده این نشست، با بیان این خبر به ایسنا می گوید: تجلیل از یك خواننده جوان كاری كم سابقه است كه می تواند به اثرگذاری بیشتر سلسله نشست های آئین آواز در میان اهل موسیقی و آواز بینجامد، چونكه تا كنون رسم بر این بوده است كه بیشتر از هنرمندان مسن، بازنشسته یا حتی درگذشته تجلیل شود و معمولاً در این میان جای بزرگداشت هنرمندان شایسته و توان مند جوان خالی بوده است.
او ادامه می دهد: در نشست اردیبهشت ماه آئین آواز و در خلال این بزرگداشت ابتدا خود سید مرتضی (بامداد) فلاحتی به همراه كارشناس - مجری برنامه درباره‌ی شیوه‌ی شخصی این خواننده در آواز صحبت خواهیم كرد. در ادامه باز فلاحتی آوازی را برای حاضران در ارسباران اجرا می كند. همین طور سیدحسین فلاحتی، پدر بامداد، درباره سیر تكمیل مراحل آموختن و رشد و سپس نمایش هنر بامدادان سخن خواهد گفت.
بامداد فلاحتی (متولد هفتم تیرماه ۱۳۶۱ یزد) فارغ التحصیل رشته سرامیك صنعتی، كارشناس موسیقی و همین طور فارغ التحصیل رشته آهنگسازی از دانشگاه هنر جهاد دانشگاهی است. او شاگرد هنرمندانی مانند پرویز مشكاتیان، محسن كرامتی و حمیدرضا نوربخش بوده و به همراه جلال ذوالفنون به روی صحنه رفته است.
نشست تخصصی آموزشی آئین آواز نزدیك به سه سال است توسط باشگاه موسیقی ارسباران با هدف پاسداشت آواز ایرانی و احیای این هنر و همین طور تجلیل از چهره های موسیقی آوازی ایران در كنار معرفی استعدادها و صداهای ناشناخته یا كمتر شناخته شده‌ی این هنر راه اندازی شده و در این مدت اقبال علاقه مندان را برانگیخته است. سی وسومین نشست آن دهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ برگزار می گردد.
فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان واقع شده و ورود به سلسله نشست های آئین آواز بلاعوض و آزاد خواهد بود.



1398/02/04
14:14:31
5.0 / 5
1432
تگهای خبر: آموزش , آهنگ , آواز , خواننده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲