كنسرت شهرام ناظری در سالن ورزشی!

كنسرت شهرام ناظری در سالن ورزشی!

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو كنسرت موسیقی سنتی به خوانندگی شهرام ناظری به همراه نوازندگان گروه مولوی در سمنان برگزار گردید. ناظری كه برای اولین بار در سمنان حاضر می شد، ابراز امیدواری كرد كه سالنی مناسب اجرای موسیقی در این شهر راه اندازی شود.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا، این كنسرت با حدود ۴۰ دقیقه تأخیر شروع شد، بر این اساس تماشاگران در ابتدای برنامه و به نشانه اعتراض با تشویق های متمادی، خواهان حضور گروه و شهرام ناظری در سالن و آغاز برنامه شدند.
بعد از حدود ۴۵ دقیقه مجری برنامه با قرائت پیامی از زبان مردم استان سمنان از شهرام ناظری برای اجرای برنامه دعوت كرد.
شهرام ناظری با پوزش به خاطر تأخیر در آغاز برنامه، از مردم سمنان به خاطر اجرای برنامه در سالن ورزشی و كیفیت پایین صدا پیش از آغاز برنامه عذرخواهی نمود.





در این برنامه كه معاون سیاسی و امنیتی، معاون عمرانی و معاون اقتصادی استاندار سمنان به همراه نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه، فرمانداران سمنان، مهدیشهر و سرخه و جمعی دیگر از مسؤولین استان حضور داشتند، شهرام ناظری خطاب به مسؤولان اظهار داشت: ان شاءالله اعتبارات خوبی برای راه اندازی یك سالن بزرگ جهت اجرای برنامه های هنری در این شهر از جانب مسؤولان اختصاص یابد.
وی با اشاره به اینكه اگر مسؤولان همت كنند ما باز هم به سمنان خواهیم آمد، وعده داد كه بعد از راه اندازی یك سالن خوب و پرارزش برای اجرای كنسرت، حتما در سمنان حاضر شود.
این خواننده موسیقی سنتی كشورمان در بخش دیگری از سخنان خود كه در خلال اجرای موسیقی ایراد می كرد، با اشاره به اینكه خوشبختانه برای اجرای این برنامه در سمنان مسؤولان همكاری كردند، اظهار داشت: خوشبختانه در سمنان كسی در سالن را قفل نكرد و ما خیلی راحت توانستیم وارد سالن شویم و در جمع گرم شما حضور یابیم، البته اگر قفل هم بزنند ما باز هم می آییم.


كنسرت شهرام ناظری كه برای نخستین بار در سمنان برگزار می شد، با استقبال خوب مردم این شهر روبرو شد.
بخش اول اجرای شهرام ناظری خیلی آرام و با قطعاتی از اشعار اخوان ثالث، مولوی و … برگزار شد، بخش دوم را به اجرای قطعه های قدیمی تر شامل اندك اندك، الا یا ایها الساقی و… اختصاص داد كه با استقبال بیشتری همراه شد.
شهرام ناظری در انتها برنامه با دریافت یادداشتی از یكی از مجریان برنامه، اظهار داشت: ظاهراً برخی از مسؤولان محترم كه از همشهریان من هستند، در سالن حضور دارند و به من گفتند چند قطعه كردی اجرا كنم.
شهرام ناظری بعد از اجرای ترانه های درخواستی مسؤولان از مردم تشكر كرد و بلافاصله سالن را ترك كرد.






1398/02/08
11:33:24
5.0 / 5
1492
تگهای خبر: ترانه , خواننده , كنسرت , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱