در گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو مطرح شد؛

قدردانی فرزند سیدحسن نصرالله از خواننده انقلابی

قدردانی فرزند سیدحسن نصرالله از خواننده انقلابی

سایت رسمی سیامك یزدانجو: خواننده موسیقی انقلابی با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی از اجرای یك برنامه ویژه در همایش بین المللی شهدای جهان اسلام با حضور دختر سید حسن نصرالله آگاهی داد.



محسن توسلی خواننده موسیقی انقلابی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر اضافه كرد: طی روزهای گذشته مراسمی با عنوان «همایش بین المللی شهدای جهان اسلام» با حضور برخی از خانواده های شهدا و فعالان عرصه مقاومت اسلامی انجام شد كه بنده افتخار داشتم در حضور این خانواده های ارجمند و میهمانان ویژه برنامه همچون دختر سید حسن نصرالله و دختر حاج قاسم سلیمانی و خانواده شهید ركن آبادی قطعاتی از آلبوم عربی اخیرم را اجرا كنم.
وی افزود: یكی از نكات قابل توجهی كه برای من تبدیل به خاطره ای بسیار ثمین و به یاد ماندنی شد امضای قدردانی كارت پستال ویژه مراسم مزین به عكس سید عباس موسوی دبیركل سابق حزب الله لبنان و همسرش توسط دختر سید حسن نصرالله بود كه این لطف یكی از ارزشمندترین هدایایی است كه تابحال دریافت كردم. در این متن آمده است: «جانب الاَخ محسن توسلی نسئال الله لكم التوفیق».

همایش بین المللی شهدای جهان اسلام عصر روز دوشنبه ۹ اردیبهشت با رویكرد معرفی زنان در تمدن نوین اسلامی با حضور تعدادی از خانواده های شهدا و فعالان عرصه مقاومت اسلامی در شمال شرق تهران انجام شد.
محسن توسلی همچون خوانندگان شناخته شده موسیقی انقلابی است كه طی سال های اخیر فعالیت های زیادی در حوزه تولید آثاری در رابطه با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته است. این خواننده علاوه بر اجراهای زنده ای كه در كشورمان داشته در بعضی كشورهای اسلامی باز مبادرت به برگزاری كنسرت كرده است.


منبع:

1398/02/11
20:21:52
5.0 / 5
1342
تگهای خبر: آلبوم , خواننده , كنسرت , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳