از ۱۶ خردادماه؛

كنسرتهای پرواز همای شروع می شود، اجرا با مستان نو

كنسرتهای پرواز همای شروع می شود، اجرا با مستان نو

سایت رسمی سیامك یزدانجو: مجموعه كنسرتهای پرواز همای خواننده موسیقی ایرانی از روز پنجشنبه ۱۶ خرداد ماه با اجرای چند برنامه مختلف در تالار وحدت تهران برگزار می گردد.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، پرواز همای خواننده موسیقی ایرانی به همراه گروه «مستان نو» از روز پنجشنبه شانزدهم خرداد ماه مجموعه كنسرتهای خویش را در تالار وحدت تهران آغاز می كند.
البته برگزاری این كنسرت ها در شرایطی است كه وی پارسال اجراهای زنده خویش را با نام گروه «مستان» پیش روی مخاطبان قرار می داد اما گویا به نظر می رسد با تغییر نام این گروه از «مستان» به «مستان نو» وی تصمیم دارد با تركیب متفاوتی از نوازندگان روی صحنه حاضر شود.
این خواننده موسیقی ایرانی كه پارسال عمده فعالیت های خویش را بر اجرای اپرای «حلاج» در تهران و شهرهای مختلف و اجراهای زنده در خارج از كشور متمركز كرده بود روزهای پنجشنبه شانزدهم، جمعه هفدهم و شنبه هجدهم خردادماه كنسرت هایی را در تالار وحدت تهران برگزار خواهد نمود.
همای در ماه های اخیر مجموعه برنامه هایی را در شهرهای بجنورد، كرمان، بوشهر، ساری، سقز برگزار كرده بود كه این كنسرت ها هم با استقبال مخاطبان مواجه گردید.
قیمت بلیت كنسرتهای پرواز همای كه به نظر می آید همچون سایر اجراهای زنده افزایش نسبی داشته از ۵۰ هزار تومان در بالكن سوم تا ۱۶۰ هزار تومان در ردیف های جلو تالار وحدت اعلام شده است.

1398/02/23
15:33:06
5.0 / 5
1547
تگهای خبر: خواننده , كنسرت , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳