تشكر ایران درودی از افرادی كه در راه اندازی موزه اش سهیم بودند

تشكر ایران درودی از افرادی كه در راه اندازی موزه اش سهیم بودند

سایت رسمی سیامك یزدانجو: ایران درودی هنرمند نقاش پیشكسوت بعد از مراسم واگذاری زمین و افتتاح پروژه عمرانی موزه ایران درودی طی اطلاعیه ای از افرادی كه در راه اندازی این موزه سهیم بودند، تشكر كرد.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، مراسم واگذاری زمین و افتتاح پروژه عمرانی موزه «ایران درودی» بعد از چهار سال سه شنبه ۳۱ اردیبهشت با حضور این هنرمند پیشكسوت، پیروز حناچی شهردار تهران و تعدادی از هنرمندان و مدیران شهرداری تهران اجرا شد.
ایران درودی هنرمند نقاش پیشكسوت در یك بیانیه مراتب تشكر خودرا اعلام نموده است كه متن آن به شرح زیر است:
«سرانجام بعد از چهار سال انتظار، سند حق بهره برداری از زمین شهرداری جهت ایجاد «موزه ایران درّودی» را طی مراسم باشكوهی از شهردار تهران جناب آقای پیروز حناچی دریافت كردم. موزه ای كه اندیشه بنای آن ۴۹ سال پیش بعد از انتشار اثر «نفت» در بیشتر مطبوعات معتبر دنیا در من شكل گرفت، به این منظور آثار برگزیده خودرا حفظ نموده و تا به امروز برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نكرده ام.
به این وسیله مایلم مراتب سپاس و حق شناسی خودرا از تمامی انسان های فرهیخته و شریفی كه از ابتدا در راه رسیدن به این هدف فرهنگی و میهن دوستانه مرا یاری بخشیده و همراهی كرده اند، ابراز دارم.
از ریاست شورای شهر تهران جناب آقای محسن هاشمی، ریاست كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران جناب آقای حق شناس، جناب آقای خلیل آبادی، سركار خانم دكتر خداكرمی و دیگر اعضای این كمسیون فرهیخته بسیار سپاسگزارم.
از شهردار محترم تهران جناب آقای دكتر پیروز حناچی، مدیركل محترم دفتر وی آقای كاظمی و دیگر مدیران دفتر شهردار، همین طور از شهردار محترم منطقه ۶ تهران آقای دهداری پور بسیار سپاسگزارم.
همچنین بر خود لازم می دانم مراتب حق شناسی خودرا از حمایتهای بی دریغ مدیركل موزه های ایران جناب آقای دكتر كارگر، فخر معماری ایران جناب آقای جهانگیر درویش كه طرح و نقشه موزه را به من هدیه كرده اند، ریاست محترم خانه هنرمندان ایران جناب آقای رجبی معمار و جناب آقای مصطفی معماری كه در مدت این چهار سال لحظه ای مرا تنها نگذاشته و یاری كرده اند اعلام دارم. بی شك اگر همراهی این عزیزان نباشد، این امر فرهنگی محقق نخواهد شد.
در اختتام آرزو دارم خود شاهد افتتاح این موزه باشم و با تمام عشقم به این سرزمین كهن، آنچه را در بضاعت دارم در چارچوب این موزه به مردم شریف و صبور هم وطنم هدیه كنم. امیدوارم این هدیه ناچیزم در قلب هایشان جا بازكرده و مركزی شود برای تجلی اندیشه، فرهنگ و هنر سرزمین مان.
با امید نور و بلور و روزهای مهربان زندگی
ایران درودی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
تهران»


منبع:

1398/03/03
23:02:00
5.0 / 5
1401
تگهای خبر: هنر , هنرمند , هنرمندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱