با اعلام رسمی در سامانه فروش بلیت؛

تاریخ برگزاری كنسرت مهدی یراحی و حسین زمان اعلام گردید

تاریخ برگزاری كنسرت مهدی یراحی و حسین زمان اعلام گردید

سایت رسمی سیامك یزدانجو: مهدی یراحی و حسین زمان دو خواننده كه از مدت ها پیش مجوزی برای برگزاری كنسرت هایشان صادر نشده بود، تیرماه سال جاری تازه ترین كنسرتهای خودرا در تهران برگزار می كنند.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، مهدی یراحی و حسین زمان دو خواننده كه از مدت ها پیش مجوزی برای برگزاری كنسرت هایشان صادر نمی شد، تیرماه سال جاری پس از مدت ها تازه ترین كنسرتهای خودرا در تهران برگزار می كنند.
مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ كه چندی قبل نیز كلیپ جنجال برانگیز «پاره سنگ» را منتشر كرد، بهمن ماه سال ۹۷ بود كه با انتشار متنی در كانال اختصاصی خود ادعا نمود وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی تا اطلاع ثانوی او را از هرگونه فعالیت رسمی هنری منع كرده است.
در متن انتشار یافته از طرف مهدی یراحی آمده بود: «اینجانب مهدی یراحی، توسطِ مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا اطلاع ثانوی عملاً از هرگونه فعالیتِ رسمیِ هنری منع شده ام. بنا بر این مجوزهای اجرای من در تمامی كنسرتهای تهران و شهرستان ها (از جمله تور جشنواره رفاه «برفاره») لغو شده است.
این خواننده پاپ حالا پس از چهار ماه توقف در فعالیت های خود مقرر است روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه آلبوم «سه گانه اجتماعی اول» و برخی از قطعات منتخب خودرا در برج میلاد تهران برای مخاطبان اجرا نماید. اجرایی كه بطور حتم فصل تازه ای از فعالیت های مهدی یراحی را برای او رقم خواهد زد. البته شنیده ها از آن حكایت می كند كه بزودی تازه ترین آلبوم این خواننده خوزستانی به زبان عربی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

اما حسین زمان خواننده ای كه از چندین سال پیش مجوزی برای برگزاری كنسرت دریافت نكرده بود، با بیان رسمی سامانه فروش اینترنتی بلیت كنسرت ها مقرر است روز سوم مرداد ماه نخستین كنسرت خودرا به رهبری اركستر صابر جعفری پس از ۱۷ سال توقف در فعالیت ها در مركز همایش های برج میلاد تهران برگزار كند.
البته بااینكه هنوز جزئیات بیشتری از برگزاری این كنسرت منتشر نشده، اما بطور حتم صدورمجوز برای خواننده ای كه از سال ها پیش موفق به دریافت مجوز اجرای برنامه نشده بود می تواند از نكات جالب توجه كنسرتهای موسیقی پاپ طی ماه های اخیر باشد.
«شب دلتنگی – ۱۳۷۶»، «فصل آشنایی – ۱۳۷۷»، «قصه شب- ۱۳۷۸»، «شاپرك – ۱۳۷۹»، «مشق عشق – ۱۳۸۰»، «قصه نگفته – ۱۳۸۵» و «قرار عاشقی- ۱۳۸۸» آلبوم هایی هستند كه از طرف این خواننده در بازار موسیقی انتشار یافته است.


منبع:

1398/04/16
23:24:09
5.0 / 5
1554
تگهای خبر: آلبوم , پاپ , جشنواره , خواننده
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴