نمایش  گمشده در زمان مهدی ساروخانی در كاما

نمایش  گمشده در زمان مهدی ساروخانی در كاما

سایت رسمی سیامك یزدانجو: نمایشگاه گمشده در زمان با نمایش 13 اثر نقاشی مهدی ساروخانی، هنرمند گرافیست و نقاش از روز جمعه 21 تیر در گالری كاما برپا می شود.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از روابط عمومی گالری كاما، نمایشگاه «گمشده در زمان» شامل آثار مهدی ساروخانی است كه این مجموعه را با تلفیق شخصیت های قاجاری در فضای امروزی به معرض نمایش گذاشته است. این مجموعه آثار نقاشی با تكنیك تركیب مواد و در سال های ۹۴ تا ۹۶ خلق شده است.
مهدی ساروخانی درباره مجموعه «گمشده در زمان» اظهار داشت: همواره یكی از دغدغه های ذهنی ام حضور افراد و شخصیت های مختلف خارج از زمان و مكان خودشان بوده است اینكه دیگران با تفكر، پوشش، رفتار و گفتار خاص خویش چه اتفاقاتی برایشان حادث شده و چه كارهای روزمره ای را انجام می دهند، این دل مشغولی سبب پدید آوردن این مجموعه شد. افراد دوران قاجار دست مایه ای برای خلق آثار حاضر شدند، تلفیق تصویری این شخصیت ها در فضاهای امروزی، خارج از زمان و مكان خودشان و در دل دنیای پر زرق و برق و پر هیاهوی حاضر شاید آنان نیز همچون ما اسیر دوران و مكانی شدند كه خودشان هیچ دخالتی در انتخاب اش نداشتند این در شرایطی است كه دنیای امروز نیز می توانست انسان های دیگری را هم تجربه كند كسانی كه در تاریخ گم شدند و نامشان می توانست به واسطه تكنولوژی دنیای امروز مطرح شود.
نمایشگاه نقاشی «گمشده در زمان» از ۲۱ تا ۲۶ تیرماه در گالری كاما برپاست و علاقمندان برای بازدید از این نمایگشاه می توانند به خیابان پاسداران، گلستان دهم پلاك ۴۴ گالری كاما بازگشت كنند.


منبع:

1398/04/19
15:09:11
5.0 / 5
1357
تگهای خبر: نمایش , نمایشگاه , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳