از دیزنی لند تا شهربازی هزار و یك شهر، تجلیل از معماری كه رویاهایش را فراموش نكرد

از دیزنی لند تا شهربازی هزار و یك شهر، تجلیل از معماری كه رویاهایش را فراموش نكرد

سایت رسمی سیامك یزدانجو: احمد جعفری نژاد بیشتر از 50 سال فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی شهرهای بازی در كشورهای مختلف همچون دیزنی لند را در كارنامه دارد. او زمانی دانشجوی دانشكده هنرهای زیبا بوده است و حالا به ایران آمده برای انتقال تجاربش به جوان ترها و البته طراحی پروژه ای تحت عنوان «هزار و یك شهر» كه آن هم یك شهربازی برمبنای داستان های ایرانی است.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا، آیین نكوداشت احمد جعفری نژاد ـ معمار ایرانی ـ امروز یكشنبه (۲۳ تیر ماه) در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان با سخنرانی فاضل نظری مدیرعامل كانون، سیدمهدی حجت معمار و مدرس دانشگاه، سید محمد بهشتی شیرازی معمار و رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و شكرالله بنار مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشاركت های مردمی شهرداری تهران انجام شد.

آرزوی آخرم این است كه هزار و یك شهر ساخته شود
احمد جعفری نژاد در این مراسم چنین بیان كرد: طرز صحبت من بیشتر با دستانم است، ولی بالاخره باید به صورتی صحبت كرد. افتخار می كنم كه در كنار دوستان جدید و قدیمی باشم و كار كنم. امیدوارم چراغ امید كودكان این سرزمین خاموش نشود. آرزوی آخرم این است كه هزار و یك شهر ساخته شود. ما قسمتی داریم كه شهر دلقك ها نام دارد كه در آن آلاچیق است كه پیرترین دلقك ها آنجا خواهند نشست. حال اگر این پارك باز شود من می روم آنجا بنشینم.
احمد جعفری نژاد


منبع:

1398/04/24
14:13:54
5.0 / 5
1439
تگهای خبر: ساز , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳