تبریك معاون امور هنری به خبرنگاران

تبریك معاون امور هنری به خبرنگاران

سایت رسمی سیامك یزدانجو: معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی روز خبرنگار(17 مرداد ماه) را به اهالی رسانه و قلم تبریك گفت.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا، در متن پیام تبریك سید مجتبی حسینی (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) آمده است:
«راستی و رستگاری، انجام و فرجام خبر و خَلق حقیقت، خُلق و خَلاقیتِ خبرنگار است. دشوار است چَشم تو، چَشم دیگران و دست تو، دست دیگران و پای تو، پای دیگران باشد وَ هیچ از این كه از خودت كسر شده ای، كوتاه نیایی و گلایه مند نباشی. جهاد با جَهل و شرح اندیشه و رواج پرسش گری، از علایم دشواری وظیفه ای است كه به آبادی جهان و آزادی جان می پوید.
خبر، مواجهه و مكالمه ی با او، با تو، با من، با ما و با جمعیت جهان است و بدین خوی و خصلت، خبرنگار، هنرمندی است كه بی ملاحظه ی خرسندی ها و ناخرسندی ها، به تماشا می ایستد و به تماشا تعارف می كند.
فروتنانه و با دركِ دردهای این روزهایِ اصحاب ارجمند خبر، روز عزیز خبرنگار را پاس می دارم و سپاس گوی همه ی خبرنگارانی هستم كه سخاوتمندانه، رستگاری هنر این سرزمین را آرزو می كنند. با تقدیم این تبریك، سروِ سربلند حضورشان را بدین هدیه از حضرت حافظ تحسین می كنم:
غلام همّت آنم كه زیر چرخ كبود ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست»




منبع:

1398/05/16
16:04:46
5.0 / 5
1889
تگهای خبر: هنر , هنرمند , هنری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳