نگاهی به كنسرتهای نیمه دوم مرداد، ۷ اجرا ویژه بانوان

نگاهی به كنسرتهای نیمه دوم مرداد، ۷ اجرا ویژه بانوان

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو هنرمندان موسیقی در سبك های مختلف از تاریخ ۲۰ تا ۳۱ مرداد به روی صحنه خواهند رفت. نزدیك به ۳۰ كنسرت در حوزه پاپ و بیشتر از ۲۰ كنسرت در حوزه های سنتی، كلاسیك و تلفیقی در سالن های مختلف تهران اجرا خواهند داشت.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا، از بین این كنسرت ها نزدیك به هفت اجرا سهم بانوان است. این اجراها شامل كنسرت گروه هایی همچون «كالیوه» در تاریخ ۲۵ مرداد، «كوك ماه» و «گروه مستور» در ۲۴ مرداد، گروه «بهار آفرین» ۲۶ مرداد، گروه «آوای صحرا» ۲۷ مرداد، گروه «ستاره قطبی» ۲۸ مرداد و گروه «راستان» در تاریخ ۲۹ مرداد ماه است. فرهنگسرای نیاوران میزبان كلیه این اجراها خواهد بود.


كنسرت های پاپ


سیروان خسروی در سه روز، ۲۶، ۲۷ و ۲۸ مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا خواهد داشت. همینطور این سالن میزبان كنسرت هنرمندان دیگری همچون حمید عسكری در ۲۰ مرداد، ایهام در ۲۱ مرداد، فرزاد فرخ در ۲۴ و ۲۵ مرداد، علیرضا طلیسچی ۲۹ مرداد و فریدون آسرایی در ۳۱ مرداد خواهد بود.
رضا بهرام در هتل اسپیناس پالاس، گروه چارتا در برج میلاد و گروه ائلشن در سالن امام علی(ع) در تاریخ ۲۰ مرداد به روی صحنه خواهند رفت.
برج میلاد هم از اجراهای گروه موسیقی ایوان در ۲۱ مرداد، روزبه بمانی در ۲۲ مرداد، محسن ابراهیم زاده در ۲۴ مرداد، سینا شعبانخوانی در ۲۶ مرداد، بابك جهانبخش در ۲۷ مرداد، مهدی جهانی و فرزاد فرزین در ۳۰ و ۳۱ مرداد میزبانی خواهد نمود.
همینطور كاخ سعدآباد در سه شب ـ ۲۸، ۲۹ و ۳۰ مرداد ـ به ترتیب در شب اول میزبان اجرای عبدالحسین مختاباد و در دو شب بعدی گروه پالت خواهد بود.
فرهنگسرای نیاوران و تالار رودكی به ترتیب در دو شب ۲۲ و ۲۳ مرداد اجرای گروه بادزنگ و میلاد درخشانی را به روی صحنه خواهند برد.
سالن وزارت كشور هم در تاریخ ۲۱ مرداد میزبان كنسرت موسیقی و حركات نمایشی آذری سامان علوی و حسین صفامنش در ۲۴ مرداد خواهد بود.
مهران مدیری در ۲۹ مرداد در هتل اسپیناس و علی پرمهر با یك اجرای آذربایجانی در هتل المپیك اجرا خواهند كرد.



كنسرت های سنتی، كلاسیك و تلفیقی تهران





در شب های پیش رو تالار وحدت میزبان اجراهایی همانند اركستر سمفونیك رسانه هنر در ۲۱ مرداد، گروه فروزان در ۲۲ مرداد، گروه كر شهر تهران در ۲۵ مرداد، حسین ضروری در ۲۶ مرداد، اركستر آیسو در ۲۸ مرداد و اركستر سمفونیك تهران در ۳۰ و ۳۱ مرداد خواهد بود. همینطور در تالار رودكی كنسرت بداهه نوازی تنبور در ۲۵ مرداد برگزار می شود.
خانه هنرمندان هم چهار اجرای گروه وهاران در ۲۱ مرداد، گروه تنبورنوازان حافظ در دو شب ۲۳ و ۲۴ مرداد، گروه حنانه در ۲۸ مرداد و گروه پیلدم در ۳۰ مرداد را میزبانی خواهد نمود.
علیرضا قربانی در ۲۰ و ۲۱ مرداد در كاخ سعدآباد و سالار عقیلی در ۳۰ مرداد در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه خواهند رفت.
كنسرت شیدایی گروه سه عود هم در ۲۱ مرداد در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد نمود. برج آزادی هم میزبان كنسرت غریو در ۲۴ مرداد است. اساتید كامكار هم با كنسرت موسیقی كردی در هتل اسپیناس پالاس در ۳۱ مرداد اجرا خواهند كرد.
دو گروه دل و جان و گروه آذربایجانی ساری بولبول به ترتیب در دو روز ۲۸ و ۲۹ مرداد در سالن های حوزه هنری و فرهنگسرای اندیشه اجرا خواهند كرد. علی قمصری هم در دو روز ۲۳ و ۲۴ مرداد در فرهنگسرای ارسباران كنسرت خواهد داشت.
در ایام باقی مانده مرداد تنها یك اجرای خارجی از لئو روخاس در ۲۲ مرداد در سالن وزارت كشور برگزار می گردد.





1398/05/21
15:48:39
5.0 / 5
1856
تگهای خبر: پاپ , كنسرت , موسیقی , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲