برگزاری نمایشگاه خوش نگاری اسحاق حنیفه

برگزاری نمایشگاه خوش نگاری اسحاق حنیفه

سایت رسمی سیامك یزدانجو: نمایشگاه «همه تو»، مجموعه آثار نقاشی خط و خوش نگاری اسحاق حنیفه روز شنبه (19 مردادماه) در فرهنگسرای گلستان افتتاح می شود.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی مراكز فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، در این نمایشگاه ۲۵ اثر از جدیدترین آثار نقاشی خط اسحاق حنیفه با مضامین اشعار مولانا به نمایش درخواهد كه تكنیك این آثار تركیب مواد روی بوم در ابعاد گوناگون است.
حنیفه از پیشكسوتان شناخته شده خوشنویسی و بنیانگذار شیوه خوش نگاری و خط هما در ایران است. در كارنامه حرفه ای این هنرمند مدیریت گروه رشته گرافیك و ارتباط تصویری دانشكده انقلاب اسلامی، تدریس در دانشگاه شریعتی و انقلاب اسلامی، دانشگا هنر و معماری پردیس، علم و فرهنگ و...، عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی، تدریس و عضویت در انجمن خوشنویسان ایران (شعبه شرق تهران)، سرپرستی انجمن خوشنویسان شهرستان خدابنده، مبدع خط شكسته نستعلیق هما و ثبت آن در كتابخانه ملی، مبدع شیوه استفاده از حروف و كلمات خوشنویسی بعنوان «موتیف» و ثبت آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تالیف كتاب «حرف و نقش ایرانی»، كسب عنوان خوشنویس برتر در بخش اساتید دانشگاهی در نمایشگاه بین المللی قرآن سالهای ۹۰ و ۹۳ و... دیده می شود.
افتتاحیه این نمایشگاه روز شنبه (۱۹ مردادماه) ساعت ۱۶ برگزار می گردد و بازدید از این نمایشگاه تا تاریخ ۲۴ مردادماه در فرهنگسرای گلستان واقع در نارمك، میدان هلال احمر، خیابان گلستان امكان پذیر است.






منبع:

1398/05/22
13:27:21
5.0 / 5
1401
تگهای خبر: نمایش , نمایشگاه , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵