آثار هنری مهم ترین هنرمندان قرن بیستم در كریستیز

آثار هنری مهم ترین هنرمندان قرن بیستم در كریستیز

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو حراجی كریستیز واقع در پاریس، آثار هنری قرن بیستم را به مزایده می گذارد.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا و به نقل از آرت دیلی، مجموعه ای از آثار هنری مهم ترین هنرمندان ۱۰۰ سال گذشته جهان، در تاریخ هفدهم و هجدهم اكتبر در حراجی «كریستیز» به فروش گذاشته می شوند.
چهارمین دوره از فروش آثار آوارنگارد كریستیز هم بخشی از این رویداد خواهد بود.
به نقل از مسئولان بخش فروش آثار آوانگارد این رویداد، این حراجی بعضی از استثنایی ترین آثار كه اغلب آنها تابحال در هیچ حراجی به فروش گذاشته نشده اند را به مزایده می گذارد كه قدمت آنها به سال ۱۹۱۴ تا ۲۰۰۷ بازمی گردد. از مهم ترین هنرمندانی كه آثارشان در بخش هنر آوانگارد به فروش گذاشته می شود می توان به «پابلو پیكاسو»، «رنه ماگریت»، «ماكس ارنست» و «فرنان لژه» اشاره نمود.
گل سرسبد این حراجی هم یكی از تابلوهای نقاشی « نیكلاس د استال» (Nicolas de Staël) متعلق به سال ۱۹۵۲ است كه از جانب خانواده این هنرمند به این حراجی عرضه شده است.
مسؤلان حراجی كریستیز ارزش این اثر را بین ۱۸ تا ۲۵ میلیون دلار تخمین زده اند كه در صورت به فروش رفتن این تابلو نقاشی با قیمت تعیین شده یك ركورد جدید برای این هنرمند به ثبت خواهد رسید.
چندین تابلو نقاشی از مهم ترین مجموعه داران خصوصی اروپایی هم در این حراجی حضور خواهند داشت كه از مهم ترین آنها می توان به یكی از آثار اولیه «رنه ماگریت» با قیمت حدودی ۶۰۰ الی ۹۰۰ هزار یورو و یك تابلو نقاشی مهم از «پابلو پیكاسو» متعلق به ۱۹۶۷ با قیمت تخمینی ۳ الی ۵ میلیون یورو اشاره نمود. این تابلو یكی از مهم ترین سوژه های نقاشی های جدید «پیكاسو» یعنی یك تفنگدار را به تصویر می كشد.



1398/06/25
13:26:14
5.0 / 5
1466
تگهای خبر: هنر , هنرمند , هنرمندان , هنری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱