اعلام جزئیات برنامه های پنجمین جشنواره فیلم عكس صنعتی

اعلام جزئیات برنامه های پنجمین جشنواره فیلم عكس صنعتی

سایت رسمی سیامك یزدانجو: جزئیات برنامه های پنجمین جشنواره فیلم و عكس فناوری و صنعتی (فردا) اعلام گردید.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عكس فناوری و صنعتی (فردا)، نشست تخصصی «فیلم صنعتی؛ رابطه و تاثیر آن بر بینش و تفكر توسعه صنعتی» روز جمعه ۱۲ مهر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور محمدرضا اصلانی و با مشاركت انجمن صنفی كارگردانان سینمای مستند در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان برگزار می گردد.
نشست تخصصی «شناسایی بسترهای نوین فعالیت عكاسان صنعتی و تبلیغاتی» با حضور فرهود حقی و همكاری انجمن عكاسان صنعتی و تبلیغاتی روز شنبه ۱۳ مهر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان برگزار می گردد.
نمایشگاه آثار منتخب بخش عكس (صنعتی و تبلیغاتی) هم روز جمعه ۱۲ مهر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و در ایام ۱۳ و ۱۴ مهر از ساعت ۱۰ تا ۲۱ میزبان علاقمندان است.
همچنین برنامه نمایش جشنواره در ایام ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ مهر در سانس های ۱۰، ۱۲: ۱۵، ۱۶: ۴۵ و ۱۹ فیلم های بخش ملی و در ساعت ۱۴: ۳۰ آثار بخش جنبی بین الملل را در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران به نمایش خواهد گذاشت.
در روزهای برگزاری جشنواره در سانس ۱۰ آثار «بخش موضوعی» و در سانس ۱۲ نمایش آثار «بخش نمایش ویژه» در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برای علاقمندان به نمایش در خواهد آمد.
شركت در نشست های تخصصی و تماشای آثار در نمایشگاه عكس برای عموم آزاد و مجانی است.
پنجمین جشنواره فیلم و عكس فناوری و صنعتی به دبیری بهزاد رشیدی از ۱۲ تا ۱۴ مهرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می گردد.

1398/07/12
14:01:09
5.0 / 5
1370
تگهای خبر: جشنواره , نمایش , نمایشگاه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲