مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی كرمان خبر داد:

رشد ۱۰۰ درصدی مهمانان جشنواره موسیقی نواحی

رشد ۱۰۰ درصدی مهمانان جشنواره موسیقی نواحی

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان از رشد ۱۰۰ درصدی مهمانان جشنواره موسیقی نواحی به میزبانی كرمان اطلاع داد.



محمدرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینكه كرمان برای دوازدهمین سال میزبان جشنواره موسیقی نواحی ایران است، اظهار نمود: این جشنواره از ۱۶ آبان ماه جاری كلید خورد و تا ۱۹ آبان ادامه دارد.
علیزاده عنوان كرد: در این دوره شاهد رشد ۱۰۰ درصدی مهمانان جشنواره هستیم. ۲۸۰ میهمان هم اكنون در كرمان حضور پیدا كرده اند كه می توانند سفیران كرمان باشند.
وی با اشاره به حضور هنرمندان، اصحاب رسانه، دانشجویان موسیقی، تیم اجرایی و ۱۳ هنرمند خارجی اضافه كرد: در این دوره ۹۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی كرمان را پایگاه اصلی جشنواره موسیقی نواحی كشور دانست و بیان كرد: ظرفیت های لازم برای برگزاری این جشنواره در كرمان وجود دارد و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان با اشاره به استقبال خوب مردم از اجراهای عمومی جشنواره موسیقی نواحی اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در كرمان می تواند سبب تقویت گردشگری هنری در استان كرمان شود.

1398/08/18
17:42:51
5.0 / 5
1397
تگهای خبر: جشنواره , موسیقی , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳