در قالب كنسرت پاییزی؛

حسام الدین سراج با سور به میلاد می رود

حسام الدین سراج با سور به میلاد می رود

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو حسام الدین سراج خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی با همراهی گروه سور به سرپرستی مجید مولانیا تازه ترین كنسرت خویش را به یاد خواننده شهیر كشور افغانستان برگزار می نماید.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، حسام الدین سراج خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی با همراهی گروه «سور» به سرپرستی مجید مولانیا تازه ترین كنسرت خویش را روزهای پنجشنبه ۳۰ آبان ماه و جمعه اول آذر ماه به یاد خواننده شهیر كشور افغانستان برگزار می نماید.
در این كنسرت كه ساعت ۱۷ روزهای یاد شده به آهنگسازی و تنظیم مجید مولانیا به همت مركز همایش های برج میلاد تهران با قیمت بلیت بین ۷۰ تا ۱۵۰ هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد، گروه «سور» به یاد احمد ظاهر خواننده فقید موسیقی كشور افغانستان كه آثارش در میان مردم این منطقه از محبوبیت زیادی برخوردار است، قطعاتی را به خوانندگی حسام الدین سراج اجرا خواهد نمود.
حسام الدین سراج خواننده، حمید قنبری نوازنده تمبك، امین دادوری نوازنده دف و كوزه، روزبه زرعی نوازنده طبلا و پنداریك، علیرضا دریایی نوازنده كمانچه، فرنام اسكندری نوازنده كمانچه آلتو، حنانه سعیدی نوازنده قانون، سحر كمالوند نوازنده رباب و مجید مولانیا نوازنده تار و آهنگساز گروه اجرایی كنسرت «عاشقانه های بی مرز» را می سازند.
سراج كه طی ماه های گذشته فعالیت های گوناگونی همراه با گروه ها و مجموعه های موسیقایی داشته مهر ماه سال جاری بود كه كنسرت آلبوم «وداع» را به رهبری سید محمد میرزمانی در برج میلاد اجرا كرد. در این سوگواره موسیقایی ۸ قطعه از اشعار عمان سامانی در رثای حضرت سیدالشهدا به خوانندگی حسام الدین سراج و روایت وحید جلیلوند به صورت مجانی اجرا شد.

1398/08/29
09:42:55
5.0 / 5
1476
تگهای خبر: آلبوم , آهنگ , خواننده , ساز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳