هالیوود زندگی مایكل جكسون را فیلم می كند

هالیوود زندگی مایكل جكسون را فیلم می كند

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو تهیه كننده فیلم موفق «راپسودی بوهمی» می خواهد فیلم زندگی «مایكل جكسون» ستاره موسیقی پاپ جهان را هم به سینما بیاورد.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از رویترز، «گراهام كینگ» تهیه كننده آمریكایی حق ساخت یك فیلم بلند سینمایی بر مبنای زندگی «مایكل جكسون» را از بنیاد این خواننده مطرح و پرحاشیه دریافت كرده است.
انتظار می رود این فیلم به زندگی «جكسون» از زمان ورود به دنیای موسیقی در دوران كودكی تا تبدیل شدن به یك ستاره جهانی و در نهایت مرگ وی در سال ۲۰۰۹ در سن ۵۰ سالگی بر اثر مصرف بیش از اندازه داروهای آرام بخش بپردازد.
«جان لوگان» نگارش فیلمنامه فیلم زندگی نامه «مایكل جكسون» را بر عهده خواهد داشت.
«گراهام كینگ» سال قبل تهیه كنندگی مستند «راپسودی بوهمی» درباره زندگی «فردی مركوری» خواننده آمریكایی كه در سال ۱۹۹۱ بر اثر مبتلا شدن به ایدز درگذشت را هم بر عهده داشت. این فیلم در نهایت موفق به كسب چهار جایزه اسكار همچون بهترین بازیگر مرد (رامی مالك) شد و به فروش ۹۰۰ میلیون دلاری در گیشه جهانی دست یافت.
گفته می شود قرار نیست این فیلم بلند تصویری بدون حاشیه از زندگی «مایكل جكسون» عرضه نماید. «جكسون» در سال ۱۹۹۴ و ۲۰۰۵ میلادی دوبار به افترا كودك آزاری محاكمه شد اما در نهایت بی گناه ارائه شد.
امسال هم مستند برنده جایزه امی «ترك ناكجاآباد» درباره «مكایكل جكسون» رونمایی گردید و در آن دو مرد درباره تجربه آزار و اذیتشان توسط «جكسون» در دهه ۹۰ میلادی صحبت كردند كه این مستند با واكنش جدی خانواده «جكسون» هم رو به رو شد و آنها این مستند را فاقد اعتبار معرفی كردند.
مقرر است یك نمایش موزیكال هم درباره «مایكل جكسون» از جولای ۲۰۲۰ در برادوی به روی صحنه برود.



1398/09/03
18:42:46
5.0 / 5
1880
تگهای خبر: پاپ , خواننده , موزیك , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳