شهردار خارگ خبر داد

اولین جشنواره موسیقی بنادر و جزایر ایران در خارگ

اولین جشنواره موسیقی بنادر و جزایر ایران در خارگ

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو ایسنا/بوشهر شهردار خارگ از برگزاری اولین جشنواره موسیقی بنادر و جزایر ایران در بهمن ماه سال جاری در خارگ اطلاع داد.


عبدالحمید صفایی با اشاره به فرهنگ و هنر غنی بنادر و جزایر ایران اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ طی دوسال گذشته با نگاه ویژه به مقوله هنر كه برخواسته از میراث گرانبها و غنی فرهنگ این جزیره می باشد، همواره برنامه های مختلفی را در جهت معرفی و تعالی فرهنگ و هنر خارگ در دستور كار قرار داده است.
مدیریت شهری خارگ افزود: خوشبختانه با عنایت به دغدغه مندی اعضای محترم شورای اسلامی شهر به این مقوله مهم، طی دو سال قبل دو دوره جشنواره تئاتر خیابانی در سطح منطقه ای و همینطور برنامه های متنوع فرهنگی دیگر تدارك دیده شده بود كه با استقبال فوق العاده اهالی هنر ایران و شهروندان خارگ كه زندگی شان تنیده با فرهنگ و هنر غنی این جزیره است همراه شد.
صفایی با دعوت از هنرمندان موسیقی بنادر و جزایر جهت شركت در اولین جشنواره موسیقی بنادر و جزایر ایران اضافه كرد: با برنامه ریزی به عمل آمده توسط شهرداری و شورای شهر خارگ و با همكاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ و هنر جزیره، امسال برای نخستین بار در ایران جشنواره موسیقی بنادر و جزایر در بهمن ماه سال جاری در این جزیره نیلگون برپا خواهد شد كه امید داریم با حضور هنرمندان برجسته بنادر و جزایر برگ زرین دیگری بر تارك فرهنگ و هنر ایران زمین آفریده شود.
وی در انتها تصریح كرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر درصدد است تا با بهره گیری از ظرفیت های بی بدیل فرهنگی بنادر و جزایر ایران، ضمن معرفی آنها و شناساندن بیشتر از پیش آنها، كشف استعدادهای درخشان هنر موسیقی را به صورت ویژه دنبال نماید.
به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از روابط عمومی شهرداری خارگ، اولین جشنواره موسیقی بنادر و جزایر ایران بهمن ماه سال جاری در جزیره خارگ برگزار می گردد و هنرمندان و گروه های موسیقی بنادر و جزایر می توانند با مطالعه شرایط فراخوان نسبت به ارسال آثار و شركت در این جشنواره اقدام نمایند.



1398/09/09
14:56:08
5.0 / 5
1787
تگهای خبر: جشنواره , موسیقی , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳