یازدهمین نمایشگاه مجسمه های كوچك به كار خود آخر می دهد

یازدهمین نمایشگاه مجسمه های كوچك به كار خود آخر می دهد

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو مراسم اختتامیه یازدهمین دوره نمایشگاه مجسمه های كوچك با قدردانی از برگزیده این رویداد، سه شنبه ۱۳ آذر در گالری شیرین برگزار می گردد.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از روابط عمومی انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران، هومن سلیمی دبیر نمایشگاه مجسمه های كوچك اظهار داشت: نمایشگاه مجسمه های كوچك روز ۱۳ آذر به كار خود آخر می دهد و در مراسم اختتامیه این رویداد سعید شهلاپور، كورش گلناری، بهداد لاهوتی و بهرنگ صمدزادگان سخنرانی خواهند داشت.
وی بیان كرد: در این دوره ۴۳۸ اثر از ۲۴۷ هنرمند به دبیرخانه انجمن رسید و تعداد ۱۴۱ اثر كه واجد شرایط نمایشگاه بودند، مورد بررسی قرار گرفتند و درنهایت بعد از داوری ۵۶ اثر از۴۵ هنرمند به نمایشگاه راه پیدا كردند.
سلیمی اظهار داشت: كوروش گلناری، بهرنگ صمدزادگان و بهداد لاهوتی داوری این آثار را برعهده داشتند و بعد از داوری نهایی یك اثر بعنوان برگزیده این نمایشگاه انتخاب گردید كه در مراسم اختتامیه تندیس این رویداد به او اهدا خواهد شد.
دبیر این نمایشگاه توضیح داد: نمایشگاه مجسمه های كوچك قدیمی ترین و مهمترین نمایشگاه انجمن هنرمندان مجسمه سازایران است كه روند برگزاری آن همچنان تداوم دارد. در یازدهمین دوره برگزاری نمایشگاه مجسمه های كوچك گالری شیرین بیشترین همكاری را با انجمن داشته است و شیوه برگزاری این نمایشگاه پس از۱۰ دوره كه به صورت سنتی برگزار می شد، در این دوره تغییر نمود.
گالری شیرین در خیابان سنایی، كوچه ۱۳، پلاك پنج واقع شده است.

1398/09/11
22:31:14
5.0 / 5
1841
تگهای خبر: ساز , نمایش , نمایشگاه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴