بعد از انتشار قطعه الله مزار ؛

علیرضا قربانی در شهرستان ها به صحنه می رود

علیرضا قربانی در شهرستان ها به صحنه می رود

سایت رسمی سیامك یزدانجو: علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی كه طی ماه های گذشته درگیر اجرای پروژه با من بخوان بود به منظور برگزاری چند كنسرت به شهرستان ها سفر می كند.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی كه طی ماه های گذشته درگیر اجرای پروژه «با من بخوان» با هنرمندی حسام ناصری و تعدادی دیگر از هنرمندان كشورمان بود به منظور برگزاری چند كنسرت به شهرستان ها سفر می كند.
طبق برنامه ریزی های انجام گرفته علیرضا قربانی ساعت ۲۱: ۳۰ روز سه شنبه سوم دی ماه ابتدا در مركز همایش های بین المللی تبریز میزبان مخاطبانش خواهد بود. بعد از موفقیت كنسرتهای «با من بخوان» با صدای علیرضا قربانی در تهران، مقرر است اجراهای این خواننده برای فصل زمستان تمدید شود.
این خواننده ساعت های ۱۸ و ۲۱ در یكی از تالارهای شهر ارومیه كنسرتی را برگزار می نماید. قربانی در ادامه ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۰ دی ماه در تالار شهید رجایی قزوین به اجرای برنامه می پردازد و ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۳ دی نیز به اجرای برنامه در مجتمع فرهنگی ستارگان اراك می پردازد.
علیرضا قربانی از اردیبهشت ماه سال ۹۸ بود كه اجرای زنده پروژه «با من بخوان» را در تهران با برگزاری بیشتر از ۳۰ نوبت اجرا شروع كرد كه با عنایت به تغییر رویكرد موسیقایی این خواننده در سبك كاری با طیف پرشماری از مخاطبان مواجه گردید. وی در این مدت برخی از قطعات پروژه همچون «نیست شو»، «بوی گیسو»، «روزگار غریب»، «پل»، «عقیق» و «الله مزار» را در دسترس مخاطبان قرار داد.
«الله مزار» بر طبق یك قطعه عاشقانه از موسیقی محلی خراسان و با موسیقی و تنظیم حسام ناصری تهیه شده است. البته انتشار آلبوم پرحاشیه «افسانه چشم هایت» به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی مشترك با همایون شجریان، برگزاری چند كنسرت در كشورهای اروپایی و حضور در چندین پروژه سینمایی و تلویزیونی بعنوان خواننده تیتراژ همچون كارهای قربانی طی ماه های اخیر به حساب می آید كه در كنار اجرای پروژه «با من بخوان» به آنها مشغول بود.
در توضیح پروژه «با من بخوان» آمده است: «مراحل تولید موسیقی پروژه «با من بخوان» از یك سال قبل توسط حسام ناصری شروع شد و ماحصل یك سال فعالیت او تولید آثاری شد كه مجموعاً بیشتر از ۹۰ دقیقه بود. البته او برای این پروژه تمركز اصلی خودرا روی تولید قطعات جدید قرار داد و چند اثر محبوب علیرضا قربانی كه طی سال های گذشته انتشار یافته بود را هم مجدداً تنظیم كرد. یكی از نكاتی كه در قطعات با من بخوان به وضوح مشخص بود این بود كه تلاشی برای نمایش كاراكتر كاملاً متفاوتی از علیرضا قربانی وجود نداشت اما تلاش بر این بود كه ضمن پایبندی به یك سری اصول موسیقی ایرانی و امضای همیشگی اجراهای علیرضا قربانی، تلفیقی مدرن رخ دهد. همین تلفیق مدرن موجب شد تا كنسرتهای «با من بخوان» در سعدآباد پذیرای مخاطبانی از طیف ها و سنین مختلف باشد.»


منبع:

1398/09/21
15:30:01
5.0 / 5
1786
تگهای خبر: آلبوم , آهنگ , خواننده , ساز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳