نمایش تصاویر علی صوفی در گالری آریانا

نمایش تصاویر علی صوفی در گالری آریانا

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو در همین حوالی عنوان اولین نمایشگاه عكس انفرادی علی صوفی است كه از ۲۲ آذرماه تا دوم دی ماه در گالری آریانا برپا می شود.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، علی صوفی اظهار داشت: من سال هاست كه عكاسی می كنم و تمركزم را بر روی عكاسی مستند اجتماعی و پرتره گذاشته ام و برخلاف بعضی از عكاسان كه برای گرفتن یك فریم عكس، حرمت سوژه را نادیده می گیرند، تلاش می كنم بر روی زندگی افراد و ساكنان مناطقی كه از آنها عكاسی می كنم تأثیر بگذارم.
او اضافه كرد: بیشتر از پنج سال است كه به كوره های آجرپزی جنوب تهران رفت آمد می كنم و از ساكنان این مناطق عكاسی می كنم و تابحال تصاویر این مجموعه را درهیچ نمایشگاهی به نمایش نگذاشته ام.
صوفی افزود: در نمایشگاه «در همین حوالی» مجموعه ای از ۲۰ عكس پرتره از كودكانی كه در كوره های آجر پزی كار و زندگی می كنند به معرض نمایش گذاشته ام. با عنایت به دوستی كه میان من و سوژه هایم شكل گرفته، از هیچ یك از سوژه هایم نخواسته ام كه مقابل دوربین من ژست بگیرند، بلكه در هر عكس خواسته ام به شكلی خود سوژه و زیبایی اش را به تصویر بكشم.
به گفته این عكاس در این نمایشگاه ۲۰ عكس سیاه و سفید در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ به معرض نمایش گذاشته شده است و این عكاس می خواهد تمام عواید فروش این نمایشگاه را برای تامین هزینه های بهداشتی و آموزشی كودكانی كه در كوره های آجرپزی جنوب شرق تهران زندگی می كنند، صرف كند.
علی صوفی نقاش خودآموخته و عكاس متولد ۱۳۶۱ تبریز و دانش آموخته رشته عكاسی است. او سال هاست كه تمركزش را بر روی عكاسی مستند اجتماعی و تبلیغاتی گذاشته است و تابحال در بیشتر از نمایشگاه پنج نمایشگاه گروهی عكس هایش را به معرض نمایش گذاشته است.
نمایشگاه علی صوفی از ۲۲ آذرماه تا دوم دی ماه در گالری آریانا برپاست. گالری آریانا در الهیه، مریم شرقی پلاك ۹ واقع شده است.

1398/09/21
20:01:49
5.0 / 5
1501
تگهای خبر: آموزش , نمایش , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱